HAUL: Mi-a ajuns comanda iHerb in 11 zile!

Mai tineți minte comanda iHerb despre care vă vorbeam aici? Ei bine, mi-a ajuns comanda iHerb in 11 zile! Am fost super încântată când am primit avizul, așa că am mers imediat să ridic coletul de la Poșta Normală, în cartierul meu.


❤❤❤

Am plasat comanda iHerb pe 1 aprilie, iar pe 12 am ridicat coletul. Toate produsele au venit împachetate impecabil și nu am avut parte de nicio surpriză neplăcută. Singura problemă pe care am avut-o este legată de suplimentul D-mannose, care mi-a venit într-un ambalaj diferit față de cel de pe site. Le-am scris celor de la iHerb și mi-au răspuns foarte repede, menționând că este același conținut, doar cutia este schimbată. Mi-au mulțumit pentru observație și au spus că vor schimba fotografia de pe site cu una reală.


Ce am pus în comanda iHerb:


1. Vitamine Alive, 90 capsule - 40 lei. Am mai spus că sunt vitaminele mele preferate și am reușit să cumpăr un număr mare de capsule la un preț mic.

2. Cremă Kiss my Face, SPF 30, 59 ml - 39 lei. Sunt foarte încântată de această cremă. Am folosit-o în ultimele zile înainte de machiaj și pot spune că are o formulă compatibilă cu tenul meu mixt. Nu are un aspect complet mat după aplicare, dar nici nu rămâne lipicioasă sau albă pe piele.

3. Organic Creamed Coconut, 200g - 9 lei. Super delicios acest baton cu cocos! Partea albă, uleiul, îl folosesc la gătit, iar partea bej este delicioasă pe post de gustare!


4. Capsule cu propolis, 90 de capsule, 1000 mg - 38 lei.  Imunitatea mea iubește propolisul, așa că am început deja să iau câte o capsulă zilnic. 

5. Vitamina D3, 30 capsule, 10.000IU - 9 lei. Este un supliment pe care îmi place să îl folosesc în zilele înnorate. Simt că îmi oferă un plus de vitalitate, iar tenul meu arată mai bine.

6. Pudră D-mannose, 170g - 152 lei. Această pudră D-mannose este elementul central al comenzii mele atât în ceea ce privește prețul, dar și utilitatea. Am consumat până acum două lingurițe, seara, dar încă nu am o părere clară despre produs. Aștept să văd cum se comportă pe termen lung. Cert este că am mari așteptări!

7. Probiotice LactoBif, 10 capsule - 4 lei. Îmi place să am în casă probiotice pentru zilele în care am probleme cu digestia.

8. Pasta de dinți Auromere, Fresh Mint, 117 g - 13 lei. Încă nu am început-o, aștept să consum ce mai am prin baie, dar pot spune că are un miros fresh, proaspăt.


Pentru că iHerb returnează 10% din comandă, am primit înapoi 30lei pe care îi pot folosi la comanda următoare. Sunt foarte încântată de produsele comandate și abia aștept să le folosesc mai mult, pentru a scrie review-uri detaliate pe blog! 

Ce părere aveți despre produsele comandate?

Pagini