J'Info Tours la targul de tursim: cateva pareri dupa eveniment

Imi place sa particip la evenimente cu o tematica ce ma atrage. Mi se par o metoda extrem de utila si interesanta pentru a invata lucruri noi. Chiar daca sunt axata pe domeniul beauty&fashion si aceste evenimente sunt preferatele mele, nu pot sa nu apreciez si altfel de intalniri. De exemplu, targul de turism la care am gasit si agentia J'info Tours (25-28 februarie anul acesta).




Targurile de turism sunt tare dragi sufletelui meu. Daca ar fi dupa mine, as fi mereu plecata in vreo calatorie in cele mai indepartate si exotice tari ale lumii. Imi place sa particip la astfel de evenimente pentru ca astfel ajung sa descopar cat mai multe destinatii, atractii turistice, dar si oferte. Este foarte interesant sa vezi ce pareri au oamenii care s-au intors din tari indepartate si sa obervi ce efecte a avut calatoria aspra lor. Eu sunt de parere ca orice experienta traita departe de tara natala te schimba, fie ca vrei sau nu. Ajungi sa cunosti o alta cultura, alta mentalitate, vezi cum se fac lucrurile acolo si vii schimbat aproape de fiecare data in bine.

Targul de turism din februarie are loc in fiecare an la Romexpo, iar cele mai importante agentii din Romania se intalnesc aici pentru a-si expune ofertele care mai de care mai tentante. Partea frumoasa este ca se ofera tot felul de vouchere cadou, dar si discount-uri substantiale, ce ajuta oamenii sa plece in vacanta cu mai multi bani de buzunar. Ofertele J'Info Tours mi s-au parut chiar foarte interesante si am auzit doar pareri bune de la oamenii din jur.


Au fost destul de multi care s-au interesat de croaziere, dar si de city-break-uri in locatii celebre din lume. Am observat ca acest tip de vacanta sunt cele mai cautate in ultima vreme, iar oamenii iubesc sa plece fortuit un weekend in afara tarii. Cele mai frumoase pachete de vacanta oferite de agentia J’Info Tours mi s-au parut Grecia, Portugalia, Seychelles sau chiar Emiratele Arabe Unite. Urmariti J'Info Tours si pe Twitter pentru a gasi cele mai bune oferte si pentru a vedea si alte pareri despre vacante!

Pana la urma, nu ai nevoie de o avere sa pleci in vacanta, ci doar de putina inventivitate, intelepciune, dar si de o doza de curaj si pofta de aventura.


Pagini