HAUL bonprix

Că sunt iubitoare a cumpărăturilor online nu este o noutate. Dar, pentru că sunt taur, rareori risc și nu prea mizez pe elementul de noutate. Tocmai de aceea, atunci când descopăr un site nou, îl întorc pe toate părțile până să plasez o comandă. De ce? Pentru că nu îmi place să cheltui bani aiurea, pentru că urăsc să fac retururi și pentru că, mai nou, sunt destul de problematică în ceea ce privește hainele. Trebuie să le probez, domnule, să nu mă trezesc cu surprize!



❤❤❤

Magazinul bonprix nu îmi este deloc străin. Uneori, primesc în cutia poștală catalogul și nu o dată am admirat hainele, încălțămintea, dar și obiectele pentru casă prezentate. Așa că a venit momentul să plasez prima mea comandă BonPrix! Îți arăt mai jos ce produse am ales și dacă au fost așa cum mi le-am dorit.

Pentru că aveam nevoie de o pereche nouă de pantofi sport, am pus ochii pe o pereche tare simpatică de la Kappa. Chiar dacă în general nu țin cont de firma lucrurilor pe care le port, când aleg adidași îmi place să merg pe o varianta safe. Asta pentru că am încredere astfel că după o sesiune de alergare în parc nu mă voi trezi că pantofii mei sunt dezlipiți. Din categoria de încălțăminte sportivă bonprix mi-au făcut cu ochiul mai multe perechi, dar m-am oprit asupra uneia care, recunosc, m-a cucerit datorită culorii. Sunt extrem de plăcut impresionată de calitate, dar și de aspect, care este întocmai ca pe site. Adidașii mi se potrivesc perfect, mărimea 37 fiind cea pe care o port de obicei și cea pe care am ales-o și de această dată.


Am adăugat în coșul de cumpărături și o pereche de ghete bpc pentru Andrei. De multă vreme căutam o pereche așa cum este aceasta, din categoria botine și cizme bonprix, așa că m-am gândit să îi fac o surpriză. Și eu sunt foarte mulțumită de calitatea lor, iar detaliile sunt absolut minunate. La interior au o căptușeală călduroasă, iar ghetele sunt incredibil de ușoare. La fel, mărimea 40 a coincis perfect.


Și, pentru că pe site categoria decorații bonprix este absolut de vis, am adăugat în coș și o față de masă cu model floral. Este perfectă pentru măsuța pe care o decorez mereu cu flori, lumânări parfumate sau alte obiecte de decor. Așadar, mă declar foarte mulțumită de prima mea comandă bonprix și cu siguranță vor mai urma și altele!





Pagini