Ai întrebări legate de programare? Întreabă-l pe Iustin Paraschiv!

Domeniul de programare/web design mi se pare o lume total diferită față de ce pot eu înțelege. Știu că sunt lucruri pe care pot să le fac și, slavă cerului, le fac chiar binișor, dar și lucruri pe care poate le-aș putea face, dar mi-ar lua extrem de mult timp să le învăț. Și nici nu cred că mi-ar face o deosebită plăcere să folosesc limbajul de programare. Pentru mine, cel mai bine e să îi las pe cei care se pricep cu adevărat la asta, așa cum este Iustin Paraschiv. În acest fel știu că am la cine să apelez când am nevoie de ajutor și nu voi începe să fac lucrurile pe jumătate.


Dacă aș vrea să învăț un pic de programare, aș apela la blogul lui Iustin Paraschiv


Blogul lui Iustin Paraschiv este foarte util pentru oricine își dorește să înceapă deslușirea tainelor limbajului HTML. Am încredere în oamenii care au o experiență mare în spate, pentru că astfel am certitudinea că au învățat o mulțime de trucuri și au suficiente informații pentru a-i învăța pe alții. Iustin Paraschiv este genul de programator care a îmbinat atât pasiunea, cât și studiile, pentru a obține un pachet complet. Aș apela la Iustin Paraschiv pentru a învăța câteva din tainele programării, lucru atât de străin mie. Sunt atât de multe elemente pe care nici măcar nu le pot pronunța din prima (HTML, Java, C++, Flash, PHP, SQL, CSS).

Mi se pare foarte dificil să cunoști programarea și limbajele de programare, asta pentru că în fiecare zi poate apărea ceva nou. Ca să poți evolua în acest domeniu, trebuie să fii mereu dispus să înveți și să nu te plafonezi niciodată. Ai nevoie de foarte multă ambiție și dăruire pentru a te putea implica 100% într-un astfel de job.

Ce trebuie să faci dacă vrei să înveți programare de la Iustin Paraschiv?


În primul rând, trebuie să fii sigur că asta este ce îți dorești cu adevărat. Ai nevoie de multă perseverență, pentru că e dificil acest drum. Însă, odată găsită calea bună, poate fi foarte plăcut și motivant. Poți apela oricând la Iustin Paraschiv pentru sfaturi și sugestii, iar el te va ajuta să rezolvi problemele ce îți dau bătăi de cap. E nevoie doar să intri pe pagina de contact sau pe orice altă rețea socială și să îți spui păsul. Fii dispus să înveți și continuă să cauți soluții la problemele tale!

Mie mi se pare mare lucru că cineva este dispus să împartă cu ceilalți din cunoștințele sale. În lumea noastră, unde informația este putere, iar joburile în programare sunt foarte bine plătite, puțini sunt cei dispuși să îi ajute pe ceilalți. Tocmai de aceea e greu să găsești cui să-i adresezi o întrebare. Tu ai această șansă!



Pagini