OOTD: Roz și dungi

Când mă gândesc că vine primăvara, culoarea care îmi vine în gând este roz. Nu aș fi purtat roz acum câțiva ani, dar acum mă simt minunat când am o ținută ce cuprinde această culoare.


❤❤❤

De când s-a însorit și nu mai port geci și paltoane, acest cardigan roz este cel pe care am pus mâna cel mai des. Este superb, gros și nu pot să nu îl recomand oricui. Chiar azi l-am purtat peste o cămașă vaporoasă și am primit o mulțime de complimente. Am apelat la o pereche de pantaloni negri, o bluză cu dungi, ghete, o geantă simplă și păr creț pentru a completa această ținută. În cazul în care vă întrebați cum mi-am încrețit părul, ei bine aveți chiar AICI metoda pe care o folosesc de ani de zile, acesta fiind și cel mai căutat articol de pe blogul meu din toate timpurile.





Pagini