Urăsc afacerile fără site de prezentare

O afacere fără un site de prezentare este, din punctul meu de vedere, o afacere care nu există. Fie că este vorba despre un site de prezentare premium sau basic, ideea este că orice firmă trebuie să existe și în online, nu doar în offline. Asta pentru că internetul este o modalitate uimitoare de promovare de care orice antreprenor trebuie să se folosească. 

Chiar zilele trecute mi s-a întărit ideea conform căreia orice afacere trebuie să aibă un site. Eram în căutarea unui salon din Craiova care să ofere un anumit serviciu de cosmetică și am fost surprinsă să văd doar trei-patru rezultate. Foarte multe saloane „de cartier” nu există și în lumea virtuală și astfel pierd o grămadă de clienți. Eu nu pot să iau la pas tot orașul mâine pentru a găsi serviciul dorit, ci caut pe internet, pun un bookmark și analizez oferta, găsesc un număr de telefon, sun și mă programez. Cam așa arată în viziunea mea cazul ideal. Cum am spus, am găsit câteva rezultate, am ales un salon și m-am programat. Simplu și ușor. Restul, care nu vor să se implice și în promovarea online, vor pierde zi de zi clienți ca mine. De ce, când e așa ușor să găsești pe cineva, precum cei de la Appilion, care să îți facă un site frumușel de prezentare? Un site care să arate bine, să spună exact ce servicii oferi, la ce prețuri, ce program ai și ce adresă de contact. Trăim în 2016, așa că nu prea mai e momentul să spui: „Lasă că am stat noi fără site și până acum!”

Chiar m-am enervat în situația povestită, astfel că am început să caut ce preț ar trebui să plătești pentru a-ți face un site de prezentare basic. La Appilion e 800 de lei, rezonabil, dacă mă întrebi pe mine. Asta pentru că odată făcut îți poți mări numărul de clienți în fiecare zi. Am găsit și aplicații web create de echipa Appilion. Printre aceste aplicații web am găsit-o și pe cea de programări pentru un beauty salon. Dacă aș avea eu afacerea mea în domeniul cosmetic, zău că aș investi mult în promovarea online. Ăsta este viitorul, de aici vin clienții!


Pagini