Românii și tigăile

Este foarte probabil ca între români și tigăi să existe o legătură nevăzută. Nu cred că greșesc atunci când spun că, în momentul când se dă de veste printr-un mod sau altul că într-un loc se dau tigăi la preț promoțional sau chiar gratis, cel puțin câteva sute de persoane vor fi prezente acolo... ”la datorie”. Tigaie grill, tigaie ceramică, asta contează prea puțin. Importantă este prezența la coada ce duce negreșit către momentul în care X-ulescu poate spune am adăugat încă o tigaie ceramică la colecție.


❤❤❤
E important și interesant de privit acest fenomen, care după mine este unul destul de amuzant, atâta timp cât este privit din afară. Și uite așa, trec eu dintr-una în alta și pentru că anul 2016 clar e anul unor schimbări radicale (a se citi cu ton semi-ironic), am trecut la fapte. Mai exact, eu și Andrei am hotărât că de anul ăsta mâncăm sănătos, așa că am cumpărat o tigaie grill. Nu-i așa că este funny!? Iar cu această ocazie, întăresc regula pe care am spus-o și mai sus, cea cu legătura specială a românilor cu tigăile. N-am luat-o la promoție și sunt mândră de asta.

Ideea este în felul următor, dacă te întrebi de ce mi-am luat o astfel de tigaie. Păi, în primul rând, pentru simplul fapt că nu aveam, iar în al doilea rând pentru că vreau să experimentez câteva rețete tare drăguțe pe care le-am găsit într-o carte de bucate veche. Sunt o mare bucătăreasă sau cel puțin asta îmi place să cred despre mine. Andrei îmi confirmă de fiecare dată când îi pregătesc câte ceva, așa că rezultatele sunt de partea mea. Asta așa, ca să nu zici că mă laud aiurea în tramvai. Deci, tigaie cu grill pentru rețete numai bune de halit seara înainte de film. O voi inaugura chiar la sfârșitul săptămânii acesteia, când o să prepar o cină de genul ”mama-mia”.

Și da, o să mâncăm și mai sănătos de anul ăsta sau mai bine zis o să continuăm să mâncăm mai sănătos cu toate că, din când în când, un mic fast-food mai înfulecăm doar așa... ca să nu uităm cum e. Poftă mare, zic!

Pagini