REVIEW: 6 măști de față 7th Heaven (Montagne Jeunesse)

Mereu am iubit măștile de față. Asta poate și pentru că la asociez cu o seară relaxantă, de răsfăț, în care am timp pentru mine. Acum ceva vreme am primit o surpriză de la 7th Heaven: șase măști cu care mi-am tot răsfățat tenul iarna aceasta. Vreau să vă vorbesc azi despre fiecare în parte, pentru a afla dacă merită sau nu recumpărate.

În primul rând, e bine de știut că brand-ul 7th Heaven este, de fapt, Montagne Jeunesse. Un nou nume, dar aceleași măști interesante pe care le-am mai încercat. Am mai scris despre ele AICI și AICI. E foarte important să știți că 7th Heaven nu testează produsele pe animale și conțin ingrediente naturale. 


Pentru tenurile sensibile, s-ar putea ca unele măști 7th Heven să fie puțin iritante, mai ales că unele dintre ele conțin alcool. Voi începe întâi cu produsul cu care m-am înțeles cel mai puțin bine, tocmai din această cauză. 

 Mască de față 7th Heaven cu rodie, zmeură, strugure, merișor si Vitamina E - din păcate, imediat după aplicare, am simțit o arsură puternică pe ten. Ochii au început să îmi lăcrimeze instant și mi-am dat seama că nu e chip să pot ține masca pe ten 10-15 minute. Am îndepărtat-o imediat. Se poate să fi fost o reacție alergică, pe care însă nu am simțit-o cu nicio altă mască.
❤ Mască de față 7th Heaven cu miere de Manuka și iasomie - ce răsfăț! Mierea de Manuka este extraordinară pentru piele, datorită proprietăților ei de a curăța și dezinfecta pielea. Această mască a fost printre preferatele mele, având un efect calmant, hrănitor și regenerant pentru piele. Am simțit imediat după spălarea feței că tenul îmi este mai luminos, mai curat și tocmai de aceea nu pot decât să recomand această mască. O văd ideală chiar și pentru persoanele cu tenul uscat, pentru că elimină celulele moarte într-un mod blând, fără a agresa pielea. Unde mai pui că are și un miros extrem de plăcut, de... miere!
 Mască de față 7th Heaven antiacnee cu argilă, Aloe Vera, salcie, rozmarin și alun - probabil masca mea preferată, dacă nu este la egalitate cu cea cu miere de Manuka! Argila funcționează foarte bine pentru tenul meu, așa că nici această mască nu a fost o excepție. Are un efect foarte plăcut, usucă puțin pielea, dar atât cât să atace coșurile și punctele negre și să curețe în profunzime. Este ideală pentru tenurile grase, cu pori dilatați, coșuri și puncte negre. Cu siguranță aș recumpăra-o!
❤ Mască tonică de față 7th Heaven cu Aloe Vera și ceai verde - o mască din categoria celor cu material textil, ce ușurează aplicarea. Are un efect revigorant, răcoritor. Dincolo de senzația de prospețime oferită, nu pot spune că rezultatele asupra tenului sunt unele spectaculoase. Este o mască potrivită pentru o seară grea, în care ești obosită și ai nevoie de câteva clipe de răsfăț.
 Mască de față 7th Heaven cu coacăze și merișoare - efect antioxidant și vindecător. Mi-a plăcut mult această mască, ba chiar a folosit-o și prietenul meu o dată. Are un efect de curățare a tenului, pe care îl lasă proaspăt și curat. Mirosul ei este absolut delicios, de parcă aș mânca înghețată cu fructe de pădure. Este o mască bună pentru pielea fără vitalitate, încărcată de impurități. 
❤ Mască de față 7th Heaven cu căpșuni - un răsfăț pentru nasul meu! Rolul acestei măști este să hidrateze tenul, lucru pe care l-a făcut cu succes. Mai conține și vanilie, Aloe Vera și ulei de sâmburi de piersică, toate acestea fiind calmante și hrănitoare pentru piele. Ideală pentru răsfățul săptămânal, această mască de căpșuni e atât de parfumată, mai că îți vine să o mănânci.

Făcând un top, aș putea spune că masca antiacnee și cea cu miere de Manuka au fost favoritele mele, pe ultimul loc aflându-se masca de față cu rodii. 

Sunt foarte curioasă să știu dacă și voi ați folosit măștile 7th Heaven (Montagne Jeunesse) și cum v-ați împăcat cu ele! 
Aștept cu mare drag comentariile voastre!
❤ ❤ ❤ 



Pagini