OOTD: All Kurtmann

Mă uit la iarna de afară, apoi mă mai uit o dată la pozele din articol. Totul e acoperit cu zăpadă acum, în timp ce pozele mele sunt făcute pe timp de soare.



                                                                  ❤❤❤

Acum stau în casă cu ghimbirul, ceaiul și spray-ul cu propolis lângă mine. Cum a venit iarna, cum m-a apucat o răceală teribilă. Printre două strănuturi/ Vă scriu acum aceste rânduri. Răceala mă face poetă, carevasăzică. 

Așadar, se dă o ținută lejeră, de plimbare. Componentele? Hăinuțele comandate ultima oară de pe Kurtmann.ro: pantalonii elastici, tricou cu imprimeu amuzant, jerseu lung și o căciulă călduroasă. Bineînțeles, nu am putut merge îmbrăcată doar astfel pe stradă, așa că am purtat un palton verde-mentă, pe care îl vedeți în prima fotografie de mai sus.

Legat de magazinul Kurtmann, unul dintre preferatele mele, pot spune că sunt încântată că au început să apară fotografii la hăinuțe cu modele purtându-le. Este foarte ușor să îmi dau seama cum arată produsul, cum se așează pe corp sau ce mărime să aleg. Big like!







Sper că voi rezistați mai bine iernii!
Să aveți o seară minunată!
❤❤❤



Pagini