Shopador: aplicaţia de care orice femeie are nevoie

Iubesc shopping-ul online, mai ales acum, în perioada sărbătorilor. Asta pentru că pe majoritatea site-urile pe care comand sunt o mulţime de reduceri, iar gama de produse este variată. Fie că sunt în căutare de rochii de seară, pantofi sau genţi, magazinele online sunt alegerea mea.

În plus, prefer să cumpăr online cadourile celor dragi mie. Nu am mereu timpul necesar să cutreier magazinele, aşa că îmi place să văd multe produse pe internet, să le compar şi să dau o comandă. Majoritatea site-urilor din România livrează produsele acasă, iar acesta este un avantaj considerabil pentru mine. Ce-i drept, s-ar putea ca transportul să dureze ceva mai mult acum, dat fiind număr mare de colete pe care le livrează firmele de curierat, dar, cu puţină răbdare, totul se rezolvă rapid.

În prag de sărbători, vreau să vă prezint un truc pe care îl puteţi folosi pentru a fi mereu la curent cu cele mai bune oferte ale magazinelor online. Trebuie să recunosc că urmăream clipurile pe Youtube ale vloggeriţelor din afară şi îmi rodeam unghiile când prezentau tot felul de aplicaţii ce le anunţau în timp real ce oferte sunt în magazinele lor preferate. Dorinţa mea de a avea o astfel de aplicaţie s-a împlinit odată cu apăsarea butonului "install" la aplicaţia Shopador.




Aplicatia Shopador îmi este foarte utilă în activitatea mea de "cumpărătoarea online specializată". Lăsând gluma la o parte, chiar este o aplicaţie folositoare cu adevărat, deoarece prezintă oferte interesante şi campanii desfăşurate în multe magazine din România. Astfel pot să găsesc cele mai frumoase modele, la preţuri scăzute. Aplicaţia este extrem de uşor de folosit, merge rapid, nu mi s-a blocat niciodată şi nici nu am primit erori. Ce am primit însă sunt notificările ce mă anunţă când sunt actualizate stocurile magazinelor preferate sau când transportul este gratuit.

Sunt foarte curioasă dacă voi aţi auzit de această aplicaţie sau dacă deja o folosiţi. Aştept cu mare drag comentariile voastre!



Pagini