Review produse pentru păr Helen Seward

Toamna este anotimpul când părul meu o ia razna. Asta pentru că acum îmi cade părul mult mai rău decât de obicei, se usucă excesiv la rădăcină și la vârfuri, tinde să facă mătreață și să aibă un aspect de ”mătură”. De obicei caut șampoane hidratante, dar rareori găsesc un șampon bun pentru scalpul meu pretențios. Mai jos vreau să vă vorbesc despre experiența mea cu produsele Helen Seward, primite de la Mondo Kosmetik și Beauty by Sunshine.



Kit-ul meu pentru păr cuprinde șampon, mască și fluid pentru vârfuri. Fiecare flacon are 75ml. Șamponul și masca mi-a ajuns pentru trei spălări, iar fluidul pentru vârfuri încă îl folosesc și cu siguranță va mai dura până îl voi termina. Dar haideți să le luăm pe rând:

1. Șampon hidratant Helen Seward



Dintre toate produsele, acest șampon hidratant intensiv pentru păr vopsit și deteriorat mi s-a potrivit cel mai puțin. Din păcate, scalpul meu nu s-a împăcat prea bine cu el și după prima utilizare am început să am mâncărimi și semne de mătreață. Am întrerupt imediat folosirea lui pe scalp, dar l-am folosit ulterior pentru spălarea părului de la jumătate spre vârfuri. În acest scop s-a descurcat de minune: curăță fără să lase părul încurcat, lasă părul moale și catifelat. Părul rămâne cu un miros proaspăt și plăcut, iar textura este una groasă, ce face multă spumă. Din păcate, lista de ingrediente nu este una tocmai ”curată”, în compoziție fiind și SLS, PEG și altele.


2. Mască hidratantă pentru păr Helen Seward



Dacă nu m-am împăcat prea bine cu șamponul, această mască cu putere mare de hidratare pentru păr deteriorat sau vopsit Helen Seward mi-a plăcut la nebunie.  Textura sa groasă ”îmbracă” foarte bine firele de păr și le hidratează în profunzime. Am ținut masca pe păr aproximativ 10 minute de fiecare dată, iar rezultatele au fost minunate. Părul rămâne moale, ușor de pieptănat, fără acel aspect neplăcut de uscat. Ingrediente:


3. Fluid pentru hidratarea vârfurilor



După șamponare, mască și uscare, îmi răsfăț părul cu acest fluid hidratant Helen Seward. Este foarte ușor de aplicat și completează rutina mea îngrijire a părului. Nu mi-am dat încă seama dacă acest fluid de păr Helen Seward are un efect uimitor, însă îmi place efectul pe care îl lasă pe părul meu: ușor de pieptănat, catifelat, plin de volum și strălucire.


Sunt foarte curioasă să știu dacă voi ați încercat produsele Helen Seward și care este părerea pe care v-ați format-o!
Să aveți o zi minunată!
 ❤❤❤

Pagini