OOTD: Echipată de iarnă!

M-am echipat de iarnă cu o nouă comandă Romwe. Asta pentru că am adăugat în coșul de cumpărături o geacă îmblănită foarte călduroasă și un pulovăr oversized, cu motive de Crăciun. O ținută comodă, perfectă pentru zilele friguroase de decembrie!



❤❤❤

După cum spune și titlul, mă simt echipată de iarnă! Chiar dacă zăpada întârzie, eu am intrat cu adevărat în spiritul sărbătorilor. Astfel că în ultima comandă Romwe se află această geacă îmblănită tare călduroasă. În ultima vreme am o slăbiciune la orice e pufos și călduros, așa că această geacă asimetrică nu face excepție. Culoarea este frumoasă, contrastul dintre albastrul închis și blănița albă îmi place mult, iar buzunarele sunt mari și încăpătoare. Ca puncte în minus, aș putea adăuga faptul că nu există niciun sistem de închidere și că blănița tinde să lase scame pe pulover.

Puloverul oversized cu motive de Crăciun, într-o singură mărime, este un deliciu! Are un imprimeu minunat, exact în spiritul Crăciunului. Când l-am purtat m-am simțit tare veselă. Se așează frumos pe corp, e puțin măricel, dar exact asta îmi place la el. Am completat ținuta cu o pereche de pantaloni simpli, o pereche de adidași, un fular și o geantă mică de piele.






                                  Aștept cu mare drag comentariile voastre! ❤❤❤

Pagini