OOTD: Cizmele peste genunchi, dragoste la prima purtare

Trebuie să recunosc: nu eram mare fană a cizmelor peste genunchi. Mi se păreau mult prea elegante, greu de purtat, prea pretențioase. Îmi plăceau în poze, îmi plăceau pe stradă, dar niciodată nu mă imaginam pe mine purtându-le. S-a schimbat treaba de când mi-a ajuns acasă prima mea pereche de cizme peste genunchi!




Partea cea mai cea la cizmele peste genunchi este că sunt incredibil de comode (bineînțeles, depinde de model, dar ale mele nu au toc și sunt perfecte în orice context). De altfel, sunt și foarte călduroase. Am remarcat asta uimită, pentru că în trecut eram convinsă că fetele ce poartă cizme lungi, fustă și palton mor de frig. Ei bine, nu. Teama mea era că îmi vor fi largi pe picior și vor ”cădea” în mers, dar nici vorbă. Ca să vă vorbesc puțin despre comanda pe site-ul Yoins - click aici - trebuie să menționez că aceasta a ajuns în aproximativ o lună, la poșta vamală. Țin să specific asta pentru că am vorbit cu mai multe fete cărora le-a ajuns comanda la poșta locală, nu știu care este regula. După cum se vede, nu prea există, de fapt, o regulă. Mărimea mi se potrivește de minune, am ales 38.

Din punctul meu de vedere, cizmele peste genunchi arată cel mai bine cu fuste și rochii scurte, astfel încât să se vadă ”puțină piele”. Nu mă văd purtând cizme lungi cu fustă midi, aceasta ar acoperi încălțările și nu mă încântă rezultatul. Am scos din dulap noua mea fustă Bershka, o culoare pastelată superbă, ce parcă salută primăvara. Vă recomand să dați o fugă pe site - click aici - pentru că fusta este la prețul de 10,47 lei! O asemenea ofertă e de neratat, iar fusta merită din plin atenția noastră. Dacă vă încurcați în mărimi, poate vă ajută să știți că eu port în fotografii mărimea 38.

Tot de pe Kurtmann am și bluza Zara gri, o piesă statement pentru această iarnă. Arată bine cu cămașă pe sub, combinație pe care am adaptat-o și eu în fotografii. Am completat ținuta cu un palton de care nu mă mai despart în ultima vreme, l-ați tot văzut pe blog. Vă spuneam că l-am găsit într-un second hand cu imbatabilul preț de 20 lei! O gentuță încăpătoare și mult, mult vânt în pozele de azi! Am câteva fotografii pe care, evident, nu le-am pus în articol, în care fusta mea parcă ar fi urmat adierile la bine și la rău. Până la urmă, e decembrie, nu?





Vă aștept cu mare drag comentariile!
Voi purtați cizme peste genunchi?
Pupici! 

Pagini