Eu imprim, tu imprimi... 3D!

De vreo doi ani tot spun ca trebuie sa-mi cumpar o imprimanta. Si tot de doi ani aman momentul. Ba intervin alte cheltuieli, ba nu reusesc sa gasesc un model care sa imi placa. Cel mai enervant este atunci cand am de listat o pagina, doua (dovezi de plata pentru posta vamala, chitante, extrase de cont etc.) si trebuie sa merg cu ele pe stick, la xerox. O bataie de cap incredibila. Mai ales cand platesc 10 sau 20 de bani. Interesanta mi se pare si o imprimanta 3D, ce-i drept. Am tot vazut si citit despre ea si trebuie sa recunoastem ca este una dintre cele mai captivante inovatii ale ultimilor ani.

Imprimanta 3D
Una dintre cele mai mari griji legate o achizitia unei imprimante este incarcarea cartuselor. Costurile pot fi mari, iar daca imprimanta se foloseste des, atunci investitia in tus devine o obisnuinta. Exista insa si site-uri care pun la vanzare cartuse de imprimanta la preturi mici, fara a face insa rabat de la calitate. Un exemplu este site-ul cartuse-shop.ro/. Merita astfel sa iti cumperi o imprimanta si sa ii schimb cartusele la astfel de preturi. Nici nu se simte la buzunar investitia.

Revenind insa la subiectul legat de imprimante 3D, care ma fascineaza. Cu siguranta ar fi super tare sa avem o asltfel de unealta acasa. Dar oare cati dintre noi avem de fapt nevoie de o imprimanta 3D? Ce am imprima daca am avea-o in propriul dormitor? Trecand peste ideile amuzante, o serie de imprimante 3D poate face mult mai mult decat ne-am putea noi imagina. Citind acest articol despre imprimante 3D, putem afla ca nu e chiar atat de greu sa ne construim de la zero o pereche de pantofi sau chiar electrocasnice. Recent am aflat ca imprimantele 3D pot construi diverse organe, pe care se pot experimenta proceduri medicale complexe. Astfel ca scad sansele de a gresi in timpul operatiei, iar timpul anesteziei generale scade, reducandu-se astfel riscul de aparitie al unor boli neurologice. Interesant, huh?

Cine ar fi crezut acum zece, douazeci de ani ca viitorul poate fi atat de diferit? Trebuie sa recunoastem ca tehnologia, dincolo de orice prejudecati, aduce mari castiguri omenirii.

Pagini