Outfit pentru școală cu hăinuțe Rainbow

Am aflat de curând de apariția unui nou outlet online: www.rainbowoutlet.ro. Eu cumpăr des haine din outlet-uri, așa că această veste m-a bucurat. Am descoperit un site foarte bine aranjat, ușor de navigat, cu multe produse de la branduri diverse. Găsiți pe site haine pentru femei, copii sau bărbați, iar transportul este rapid și accesibil. Am pus deja ochii pe câteva bluze frumoase, perfecte pentru toamnă. 

M-am gândit că este o idee bună să vă arăt și vouă un outfit pentru școală, cu elemente alese de pe site-ul Rainbow:


Aș adăuga acestei ținute o pereche de pantofi cu talpă joasă tip Oxford, iar părul l-aș purta într-un coc dezordonat. Toate hăinuțele prezentate mai sus sunt de la brand-uri celebre, adică Zara și Stradivarius. Dacă ar fi să aleg un produs preferat, aș oscila între maieu și jachetă, detaliile fiind cele care m-au cucerit de-a dreptul. Colierul jucăuș adaugă o pată de culoare ținutei, iar pantalonii sunt o piesă statement ce nu trebuie să lipsească din garderoba niciunei femei.

Vă invit și pe voi să accesați site-ul Rainbow și să îmi spuneți ce părere aveți despre hăinuțele lor!

Vă îmbrățișez!  ◕‿◕



Pagini