SHOP MY CLOSET

Pentru că dulapul meu este plin, m-am gândit că nu este o idee rea să organizez un mic BLOG SALE. Produsele sunt aproape noi, majoritatea sunt purtate de 1-2 ori și se află în stare perfectă. Am încercat să aleg prețuri cât mai mici, așa că dacă îți face ceva cu ochiul, nu ezita să îmi scrii un comentariu sau un email pe loredanavlaescu@yahoo.com

◕‿◕

Transportul este 5 lei, iar plata produselor se face în cont. Personal, prefer plata în cont dinainte, pentru că așa am siguranța seriozității. Dacă nu ai card și dorești plata ramburs, la primirea coletului, contactează-mă și vedem cum rezolvăm.


Cămașă cu franjuri, mărime S-M, mai multe detalii AICI - 30 lei




Rochie mulată în dungi, mărime S, mai multe detalii AICI - preț 60lei




Geantă încăpătoare, cu aspect lucios, din piele ecologică, închidere cu capse metalice și fermoar, compartimentată - 80 lei




Rochie crem, mărime S-M, mai multe detalii AICI - preț 40lei 



Bluză Zara transparentă, mărime S - preț 40 lei




Maieu cu inserții metalice, mai multe detalii AICI - preț 25lei



 Rochie neagră cu franjuri, mărime S-M, mai multe detalii AICI - preț 45 lei

 Ghete mărimea 37, toc de 8 cm, mai multe detalii AICI - preț 50 lei


Pălărie neagră cu dungă aurie - preț 20lei

Pantaloni  în carouri Zara, mărime 34, dar sunt buni și pentru 36 - preț 30 lei




Salopetă scurtă mărimea S-M, mai multe detalii AICI - preț 30 lei 

 Pantaloni army Zara, mărimea 36 - preț 35 lei

Pantofi cu toc de 11.5cm, mărime 37, mai multe detalii AICI - preț 50 lei

_______________________________________
PENTRU BĂRBAȚI

Pantaloni reiați PULL AND BEAR, slim fit, mărime US 30 și UK 38 - preț 40lei

Cămașă Zara Man, mărime S - preț 40lei

Pentru întrebări sau comenzi, aștept să îmi scrii un comentariu sau un email pe loredanavlaescu@yahoo.com

Pagini