OOTD: Ghetuțe burgundy

Calm, calm, fotografiile sunt făcute dintr-o zi mai răcoroasă. Mai exact, duminică. Țin să specific asta pentru a nu crede că am înnebunit - da, afară sunt din nou 35 de grade Celsius. Toamna nu mai e ce a fost, ca să-l citez pe Andrei cu ale lui 10 concluzii trase in 10 zile



  Fotografii realizate cu aparat foto digital Canon PowerShot SX510
M-am gândit că vremea rece e prilej perfect pentru a-mi purta ghetele burgundy Amiclubwear. M-am simțit extraordinar purtându-le! Atât de comode sunt și de simpatice, că le-am purtat vreo patru zile din ultima săptămână. Detaliul cu franjuri mi se pare deosebit și în ton cu tendințele din acest sezon. Mărimea aleasă este US 6.5, adică 37, mărimea pe care o port de obicei.

În curând veți vedea pe blog încă un outfit cu o altă pereche de ghetuțe Amiclubwear. Comanda mi-a ajuns la Poșta Vamală și nu am plătit taxe. Dacă mă urmăriți pe Instagram, probabil că ați văzut deja cum arată cealaltă pereche de ghete Amiclubwear. Vă las mai jos fotografia postată:



Restul elementelor au mai apărut pe blog: pantaloni Pimkie de pe Kurtmann, jachetă WalkTrendy, bluză în dungi SheIn și geanta Adona, modelul Debbie.






La mână am purtat mult-iubita brățară Soufeel din argint, cea care mă însoțește peste tot în ultima vreme. Puteți citi în articolul Prima mea brățară Soufeel - emoții la vamă și la prima purtare toate detaliile despre fiecare charm în parte, despre transport sau despre calitatea brățării.




Aștept cu mare drag comentariile voastre! 

Pupici! ◕‿◕

Pagini