OOTD: Ghete maro de toamnă

Azi simt cu adevărat că vine toamna. Vântul de afară mi-o dovedește, la fel și frunzele căzute în parcare. Mă bucur, toamna este un anotimp pe care îl îndrăgesc tare mult. Ținuta de azi este o sursă de inspirație dacă nu știți încă ce haine să scoateți din dulap. Eu voi trece în curând la înlocuirea hainelor subțiri cu cele groase și abia aștept să mi le reamintesc. Nu uitați că găsiți hăinuțe în SHOP MY CLOSET, la prețuri foarte mici.










  Fotografii realizate cu aparat foto digital Canon PowerShot SX510
Vă spuneam în postarea de AICI că abia aștept să îmi ajungă ghetele Romwe comandate. Le-am purtat extrem de mult de când mi-au ajuns și sunt genul de ghete perfecte pentru toamnă. De menționat este că am ales mărimea 38, deși port 37, pentru a avea garanția că îmi vin bine și mă felicit pentru decizia aleasă. Ghetele sunt cu adevărat frumoase, deși în realitate nu par la fel ca pe site, nu credeți?

 În partea de sus port un pulovăr Romwe care, din punctul meu de vedere, arată mai bine decât pe site. Detaliul dantelat din partea de jos îi oferă un plus de finețe și îl scoate din anonimat. Aspectul său este unul lejer, lărguț, iar materialul este de calitate și se așează frumos pe corp. Mă bucur că îl am în dulap și știu sigur că îl voi purta și când va fi vreme rece, cu un maieu alb pe sub.

Blugii rupți nu sunt la prima apariție pe blog, la fel și geanta. Ambele piese sunt de pe SheIn și le port cu drag. Singurul lucru care mă nemulțumește ar putea fi mărimea blugilor, M, care simt că mă ”ține” puțin. Oricum, în ultima comanda SheIn am avut o altă pereche de blugi, mărimea L, care îmi sunt mult mai mici, deci cu aceștia rupți din fotografii nu am dat-o chiar așa rău în bară.

Apropo, rog iertare pentru părul rebel! Nu am reușit să îl ”îmblânzesc” cu niciun chip, așa că situația se prezintă cât se poate de ciufulită.









Aștept cu drag părerile voastre despre această ținută! 
Pupici!
 ◕‿◕
◕‿◕

Pagini