OOTD: Bluză cu văcuțe?!

Bine v-am găsit pe blog, în prima zi de toamnă a acestui an! Nu vi se pare că am clipit și gata, s-a și terminat vara? Nu mai e mult și încep cursurile, iar rochițele scurte vor fi înlocuite de blugi, bluze cu mânecă lungă și ghetuțe. Ca să o spun pe-a dreaptă, eu nici vara nu am renunțat la aceste elemente. Dovadă aveți fotografiile de mai jos cu o ținută de weekend în care, pe cuvânt de cercetașă, nu mi-a fost deloc cald.


  Fotografii realizate cu aparat foto digital Canon PowerShot SX510
Vedeta fotografiilor este bluza Only Ailee White de pe Kurtmann.ro, care m-a cucerit încă de la prima vedere pe site. Problema mea este că... nu îmi dau seama ce imprimeu are! Or fi văcuțe? Or fi girafe? Or fi cămile? Parcă punctele negre aduc a forma munților, voi ce spuneți? Eu mă declar indecisă, dar înclin spre văcuțe (de altfel, prefer să cred asta, pentru că mi se pare tare simpatică ideea).

Bluza este mai lungă la spate decât în față. Am ales-o în mărimea M și îmi vine exact așa cum voiam: lejeră, perfectă pentru a fi purtată cu geacă de piele. Bineînțeles, vremea nu mi-a permis o astfel de ținută, așa că am apelat la o pereche de ripped jeans, teniși înalți și o geantă cu aspect vintage. Ochelarii de soare ascund un ten cu un machiaj minimal, preferat toată vara.




Hihi, mai jos a rămas prins în fereastră un afiș cu ”Atenție, cade zăpada!”. Eu zic să îl credem, parcă văd că mai clipim o dată și vine și iarna!








Aștept cu drag părerile voastre despre ținuta mea!
Pupici!  ♡♡♡

Pagini