Cu si despre iluminatul casei

De trei zile am ramas fara lumina in bucatarie. Nu e prima oara, dar mereu uit sa cumpar cele necesare pentru a schimba vechiul bec cu unul nou. Totusi, nu ma deranjeaza prea tare lipsa luminii in bucatarie cata vreme pot folosi lampa de la hota. Problema uriasa este cand mi se intampla la baie. Ati facut vreodata baie pe intuneric? Nu e deloc placut, va zic eu. Cel mai bine este sa ne facem mereu rezerve de becuri, aplice sau spoturi led ieftine, pentru a nu trebui sa facem drumuri la lasatul serii pentru a le schimba. Astfel, cand ramanem in pana, sa avem in casa toate cele necesare pentru a reveni la normal.


Chiar daca sunt fata, ma descurc foarte bine in ceea ce priveste treburile casei. Stiu sa schimb un bec si nu trebuie sa chem niciun vecin sa ma ajute. Stiu chiar sa deschid un borcan, dar asta este o alta problema. Am o scara micuta ascunsa sub pat, pe care o scot si o folosesc ori de cate ori in dormitor, in baie sau in bucatarie imi ”decedeaza” sistemul de iluminat. In ultima vreme insa am inceput sa folosesc becuri economice, pe care le-am schimbat din ce in ce mai rar. Sunt preferatele mele, chiar daca investitia initiala este ceva mai simtitoare. Prefer insa sa dau odata banii pe un bec si sa mai tina luni buni, decat sa-l cumpar cu trei lei si peste doua saptamani sa il schimb iar. In plus, am inceput sa apreciez tot mai mult iluminatul ambiental, care ma ademeneste in fiecare seara la citit.

Insa exista si site-uri unde putem gasi becuri economice la preturi mici, asa cum este www.magicled.ro. Aici putem gasi multiple produse, printre care: spoturi, becuri, benzi, aplice, reflectoare, tuburi, panouri sau lampi cu LED. Pe site gasiti o multime de filtre pentru a ajunge la modelul dorit, astfel ca nu trebuie sa cautati ore in sir dupa corpurile de iluminat preferate. Eu am pus deja ochii pe cateva becuri economice si ma gandesc ca locuinta mea se va bucura de o comanda pe magicled.ro, care sa imi asigure lumina multa vreme de acum inainte. Va recomand si voua sa apelati la o asemenea practica si sper sa nu ramaneti niciodata in pana de becuri in casa!

Pagini