Produse terminate iulie 2015

E august. Deci a trecut iulie. Simt că parcă am clipit și gata! August. Și pentru că suntem la final de lună este momentul să îți vorbesc despre produsele terminate sau, cum ar zice englezul, empties.


1.Apă micelară bio Gamarde - bun, bun! Mi-a plăcut la nebunie, în ultima perioadă am ținut-o în frigider, iar seara demachierea era o răcorire excelentă. Pe blog găsiți și un review apă micelară bio Gamarde.

2.Mostră Idealia Life Serum Vichy - mă împac foarte bine cu produsele Vichy, iar acest produs pentru hidratare nu a fost o excepție. Nu are niciun punct slab! A hidratat bine pielea, nu a lăsat-o lipicioasă sau lucioasă. O plăcere să îl folosesc!

3.Cremă cu lapte de capră de la Ladys.ro - o cremă foarte, foarte bună! Are un preț de vis pe Ladys.ro: 4,25 lei! Este o cremă bio ieftină ce se comportă ca o cremă scumpă pe piele: hidratează în profunzime și lasă tenul mat, deci este perfectă chiar și înainte de fond de ten. Din aceeași categorie am încercat și crema bio cu castravete, în ambalaj verde și am fost la fel de impresionată!



4.Unt de corp Thai Spa cu unt de shea - Dumnezeule, mi-a luat o veșnicie să-l termin! Nu este vorba că nu mi-a plăcut, se simțea bine pe piele, însă eu tot uit să folosesc creme de corp și mereu îl neglijam. În plus, prefer acum produsele de corp ceva mai naturale, poate chiar un unt de shea nerafinat aplicat direct pe post de cremă de corp.

5.Balsam pentru îngrijirea sânilor Biola - un produs bio de la care nu am văzut beneficii reale în ceea ce privește creșterea sau fermitatea. Este însă un produs bun pentru hidratarea pielii și prevenirea vergeturilor  de pe sâni. L-am folosit regulat acum multă vreme, între timp a expirat și a prins un miros urât.


6.Gel de duș Extradoux cu lapte și cocos - ce dezamăgire! Este cumpărat din Auchan cu ~5 lei. În magazin mirosea divin, a cocos, asemenea gelului de duș cu nucă de macadamia Yves Rocher. Însă în baie, intrat în contact cu apa, are un miros chimic groaznic. Noroc că se risipește rapid și nu păstrează mirosul pe piele nici cinci minute. Nici spumă nu prea face... vorba românului: Cât dai, atâta face!

7.Săpun lichid antibacterian cu ceai verde și lapte de bumbac Elmiplant - un produs bun pentru spălatul mâinilor. Nu usucă pielea, are un miros plăcut și curăță bine. Mi-a plăcut, l-aș recumpăra, dar mereu schimb săpunul lichid odată terminat cel anterior.


8.Ulei de argan Longevita - de nelipsit din casă! L-am folosit pentru măștile de păr, scrub-urile de corp, pe post de cremă de noapte sau cremă de corp. Puteți citi mai multe în articolul cu  4 moduri de folosire ale uleiului de argan Longevita.

9.Ulei de arbore de ceai Thursday Plantation - un alt must-have în casa mea. Știți pentru ce îl folosesc din articolul Cum sa scapi de matreata cu ulei de arbore de ceai Thursday Plantation.


10.Rimel Volume Build Oriflame - mi-a plăcut! A fost un rimel cu care m-am înțeles bine și nu am ce să îi reproșez. Curbează, alungește, intensifică privirea și nu se întinde sub ochi pe timpul zilei. L-aș recumpăra!

11.Creion negru Ada - cine nu le știe? Îl am de un secol și era momentul să îl arunc; este destul de uscat și îmi e greu să îl folosesc.

Aștept cu mare drag părerea ta despre această postare cu produse terminate iulie 2015
Ai încercat vreunul dintre produse? 
Ce recomandări ai pentru mine? 
Te îmbrățișez! 

Pagini