OOTD: Loredana always pays her debts!

Simt că în ultima vreme am avut atât de multe pe cap, încât m-am pierdut cu totul. Recunosc, nu sunt nici adepta listelor și a agendelor, astfel că am cam dat-o în bară cu unele lucruri. Am această bluză de o grămadă de timp în casă și știu că trebuia de mult să apară pe blog. Pur și simplu... am uitat de ea! Zilele trecute mare mi-a fost mirarea când am primit un mail în care să fiu întrebată dacă a apărut pe blog. Parcă mi-ar fi spus tipa de la SheIn: Trădare, trădare, dar cel puțin s-o știm și noi! M-am roșit și am promis că voi remedia situația. Nu îmi place să fiu neserioasă, așa că ieri-seară am ieșit la pozat în Centru. Aveam pregătite pozele pentru o altă ținută, dar aceasta are prioritate. 
Loredana always pays her debts! 

HANDMADE BAG

  Fotografii realizate cu aparat foto digital Canon PowerShot SX510

Am scos din dulap încă o dată blugii rupți de pe SheIn, i-ai mai văzut și în ținuta de AICI. De când îi am i-am purtat foarte mult, sunt comozi și mă simt extraordinar în ei. Sunt mărimea M. Tot de pe SheIn am și acești pantofi/espadrile mărimea 37 care nu au mai apărut pe blog, cu toate că îi am din primăvară. Îmi plac mult, deși, dacă mi-i arătai acum ceva ani cu siguranță nu aș fi agreat animal print-ul și aș fi zis pas. Gentuța este făcută de mine din reviste, una dintre multele confecționate cu mult drag. Unele mi-au rămas, altele și-au găsit rostul la alte femei frumoase, care le-au ales pe vremea când mă ocupam cu vânzarea produselor handmade. În ultima vreme am o poftă nebună de meșterit, așa că nu exclud posibilitatea reînceperii acestei pasiuni.

Dincolo de toate, bluza, căci ea este vedeta, e o piesă tare interesantă, cu detalii ce captează imediat atenția. Spatele este cel mai deosebit și cel care m-a convins să o aleg încă de la început. Culoarea cafenie mi se pare minunată, deși nu aș refuza această bluză nici pe alb sau negru. Spatele este mai lung. Eu am ales mărimea S și chiar vă sugerez să aruncați un ochi pe site la această bluză, prețul este foarte mic.







 Fotografii realizate cu aparat foto digital Canon PowerShot SX510

Aștept cu mare drag părerea ta! Te provoc să îmi spui ce îți este pe plac și ce nu, ce ai fi schimbat TU la această ținută! 
Te îmbrățișez și îți doresc o săptămână M-I-N-U-N-A-T-Ă! ♡♡♡

Pagini