Review crema cu SPF 30 Avene Cleanance pentru tenul cu acnee

De mai bine de un an folosesc crema cu SPF zi de zi, fie vara, iarna, soare sau ploaie. In acest fel ma asigur ca previn imbatranirea prematura a pielii, petele solare sau ridurile. Crema cu SPF pe care o folosesc in prezent este crema cu SPF 30 Avene Cleanance pentru tenul cu acnee


Acum mai bine de sase luni cautam in farmacii aceasta crema Avene fara rezultat. Stocul se epuizase. Mi-am reamintit acum de ea, cand vechea crema cu SPF imi era pe terminate. Am avut bucuria sa o descopar pe Aoro.ro la un pret bun, de 59lei, asa ca am pus-o in cos la ultima comanda. Si bine am facut. Aceasta crema de fata cu SPF 30 Avene Ceanance merita din plin un review pozitiv pe blog, fiindca imi este prieten de nadejde de mai bine de o luna.


Aceasta crema Avene Cleanance este indicata pentru tenul acneic, cu probleme, fiind non-comedogenica si hipoalergenica. Contine un complex unic de substante active ce au rolul de proteja de soare si de a hrani pielea cu probleme. Crema nu doar ca are proprietatile unei lotiuni cu protectie solara obsinuite, dar are si efect terapeutic si calmant pentru persoanele care sufera de acnee, puncte negre sau iritatii ale pielii. Toate acestea se datoreaza, in primul rand, ingredientului principal caracteristic produselor Avene: apa termala din raul Orb, localizat langa satul din sudul Frantei, Avène. Printre ingredientele benefice pielii se numara si pro-tocoferolul, un antioxidant ce protejeaza impotriva radicalilor liberi, dar si extractul de seminte de dovleac, ce reduce sebumul.

Ingrediente crema cu SPF 30 Avene Cleanance pentru tenul cu acnee


Experienta mea cu crema cu SPF 30 Avene Cleanance pentru tenul cu acnee

Crema ofera o protectie mare impotriva razelor nocive UVA si UVB si un aspect mat dupa aplicare. Ambalajul este foarte practic, pompita ma ajuta sa dozez exact cantitatea dorita. Cantitatea de 50 ml este specifica tuturor cremelor de fata. Textura sa este una de lotiune lichida, ce intra rapid in piele. Nu este  o crema grasa, nici vorba. Printre avantajele acestei creme se numara si faptul ca nu lasa o pelicula alba dupa aplicare, pelicula aceea caracteristica cremelor cu protectie solara pe care o stim cu totii. Machiajul se aseaza frumos peste crema si nu simt ca am nevoie de o baza de machiaj pentru folosirea de zi cu zi.


In primele secunde dupa aplicare simt o reimprospatare, o revigorare a pielii. Desi crema are un miros clasic de creme Avene, la aplicare se simte usor mentolata. Crema ma trezeste in fiecare dimineata si ma bucur ca am descoperit-o. Nu am avut nicio problema folosind-o: nu mi-au aparut cosuri, puncte negre, iritatii etc.

Aceasta crema cu SPF 30 Avene Cleanance pentru tenul cu acnee primeste de la mine nota 10/10.

Va recomand sa folositi crema cu SPF pentru piele in fiecare zi, mai ales daca aveti tenul acneic, ca al meu. Eu am ramas cu semne urate dupa eruptii si daca nu as folosi SPF zilnic as risca sa ma trezesc cu pete ce trec greu in timp.


Voi folositi SPF in fiecare zi?

Pagini