OOTD: Kinda Barbie Girl

Când am văzut prima oară pe site această rochie SheIn am simțit că trebuie să o am. E o rochie pe cât de complicată și vă voi spune mai jos de ce,  pe atât de eye-catching. Rozul în stil ”Barbie Girl” e o pasiune mai veche, de când eram fascinată de lumea păpușilor. Recunosc, nu am avut prea multe, dar le prețuiam pe fiecare în parte și le iubeam din toată inima. Păpușile mele Barbie s-au pierdut pe undeva, unele au rămas surorii mele, altele s-au rupt definitiv sau le-am pierdut. Și acum îmi amintesc cum o tunsesem scurt pe una dintre ele, îi croisem haine de băiat și îi desenasem barbă cu o cariocă, doar-doar să am un Kim. Și uite așa începeau poveștile frumoase.


Și, deși îmi place rozul, rareori îl port în ținute sau machiaj. Însă rochia aceasta a atras atât de multe priviri, că e o adevărată plăcere să o porți. Combinația de roz cu alb îi oferă o eleganță aparte, ce avantajează, zic eu, orice culoare a pielii. Mărimea aleasă de mine este M.

ALL STAR CONVERSE
GEANTĂ / BAG - RANDOM



Vă spuneam că am întâmpinat probleme în a o purta. Da, e o rochie tare dificilă în partea de sus. Greu am putut găsi un sutien care să se potrivească, mai ales că deschizătura din față nu părea în realitate la fel de decentă ca pe site. Am prins-o cu ață și sper că nu i-am răpit farmecul. Partea de jos, fusta, nu mi-a pus nicio problemă. Nu se ridică, e comodă, lungime medie și arată bine în orice împrejurare. Am ales să scot rochia din zona ei de eleganță, fiindcă dacă aș fi accesorizat-o cu tocuri și un plic ar fi fost prea mult pentru mine și nu m-aș fi simțit confortabil. Așa că am preferat un rucscac lejer și nemuritoarea mea pereche de Converse.






Aștept cu mare drag părerea ta despre acestă ținută. Îți place, ce sfaturi îmi dai, cum ai fi purtat tu această rochie SheIn? 
Kisses! ♡♡♡

Pagini