Cum sa scapi de matreata cu ulei de arbore de ceai Thursday Plantation

V-am mai vorbit despre uleiul de arbore de ceai și știți că nu lipsește niciodată din casa mea. Așa că am acceptat încântată să încerc un ulei de arbore de ceai Thursday Plantation, având certitudinea că ne vom împăca de minune.


Uleiul esențial de arbore de ceai este singurul ulei esențial recomandat în totalitate de către specialiști pentru uz cosmetic. El are proprietăţi dezinfectante, antivirale și antifungice. Mirosul unui ulei de tea tree este inconfundabil, puternic, dar care nu persistă pe piele sau în păr. Are multiple întrebuințări nu doar în cosmetică, dar și în medicină. Printre problemele tratate de un ulei esențial de tea tree se numără:

1.Acneea. Se poate aplica o picătură de ulei esențial fix pe zona afectată de acnee, sau se poate dilua cu apă, folosindu-se amestecul pe post de loțiune tonică. Tot în tratamentul antiacnee se recomandă utilizarea a 2-3 picături în amestec cu o linguriță de argilă, pentru a crea o mască de față cu proprietăți de curățare în profunzime.

2.Mătreața și cojile de pe scalp. Cel mai simplu mod este să amesteci 4-5 picături de ulei de arbore de ceai Thursday Plantation cu șamponul folosit pentru spălare. Pune în pumn șampon, adaugă uleiul de tea tree, apoi șamponează-ți părul în mod normal. Poți crea un amestec de apă și ulei de tea tree, pe care să îl pulverizezi la rădăcina firului de păr după clătire sau uscare.

3.Cariile. Pentru îngrijirea cavității bucale se pot folosi 2 picături de ulei esențial de arbore de ceai pe periuța cu pastă de dinți. Se poate crea o apă de gură dezinfectantă în combinație cu apă și, dacă vrei, cu ulei esențial de mentă.

4.Infecții urinare sau vaginale. Pentru problemele intime se poate apela la o soluție formată din 7-10 picături de ulei de arbore de ceai  Thursday Plantation și o jumătate de litru de apă caldă. Soluția rezultată se folosește pentru curățarea zonei inghinale. Bineînțeles, această soluție este doar un ajutor temporar și nu te scutește de vizita la medicul ginecolog/urolog.

5.Iritații ale pielii. Fie că vorbim aici despre dermatită, negi, bășici, iritații după epilat sau după bărbierit, un ulei de arbore de ceai are proprietatea de a dezinfecta și de a calma zona afectată. 

6.Urcior. Problemă supărătoare, nu? Prietenul meu a fost operat din cauza unui urcior buclucaș, deci nu e de joacă. La primele semne ale apariției inflamației folosiți câteva picături de arbore de ceai într-un pahar de apă caldă și stați cu ochiul închis asupra aburului.

7.Răceală. Se folosesc picături de arbore de ceai în inhalator sau se pun în lampa de aromaterapie.

Despre alte afecțiuni tratate de un ulei de arbore de ceai Thursday Plantation citiți pe pagina Thursday Plantation.

Cum am folosit eu acest  ulei de arbore de ceai Thursday Plantation?


De ceva vreme am început să văd că scalpul meu suferă. Părea tot mai uscat, plin de cojițe și mătreață, iar scalpul mă mânca. M-am speriat, am schimbat șampoanele, dar fără rezultatul. Am primit acest ulei de arbore de ceai la fix. Am început să îl folosesc la fiecare spălare. Puneam în pumn cantitatea de șampon necesară pentru o șamponare (dacă vă întrebați, am folosit șamponul din DM, Balea antimătreață, albastru), adăugam maximum 5 picături de ulei de arbore de ceai, apoi clăteam părul în mod normal. Aplicam balsam sau o mască și clăteam din nou, uscând părul cu uscătorul pe o treaptă joasă de căldură. 

După prima aplicare nu am simțit o diferență notabilă, dar după cea de-a doua aplicare deja am simțit că mâncărimile sunt mai slabe. După a treia aplicare am observat că numărul cojițelor s-a diminuat considerabil, iar după a cincea spălare pot spune că am scăpat definitiv de problema mătreții, a cojițelor și a mâncărimii scalpului. Nu e prima oară când îmi rezolv problemele cu scalpul folosind ulei de arbore de ceai, deci am mers la sigur.

Am folosit acest  ulei de arbore de ceai Thursday Plantation și pentru coșuri, dar în ultima vreme tenul meu arată destul de bine și pot spune cu mândrie că nu prea am avut motiv de întrebuințare. Însă vi-l recomand, din experiență, cu tot sufletul și pentru acest scop.

Dacă ai și tu probleme de acest tip, îți recomand să dai o șansă unui ulei de arbore de ceai precum cel de la Thursday Plantation. Dacă aș putea, i-aș da nota 11/10.


  • Ai folosit acest tip de ulei esențial?



Pagini