Rochite inflorate pe Adona.ro


Rochițele înflorate îmi sunt tare dragi, mai ales cele care au o formă cât mai interesantă. În noutățile de pe Adona.ro se numără și trei rochițe înflorate minunate, pe care am pus ochii de curând. Toate aceste rochițe au un design deosebit, unic și par să se potrivească siluetei mele. Rochiile înflorate dau un plus de prospețime, de veselie unei ținute și le găsesc perfecte pentru primăvară și vară. Personal, găsesc mai atrăgătoare rochiile care au imprimeul floral pe un font alb, așa cum sunt cele de mai jos. Și cele maxi mi se par absolut minunate, mi le imaginez purtate în plimbările lungi, pe plajă. Cele trei rochii înflorate de pe Adona.ro sunt:








Aștept cu mare drag să aud părerile voastre despre aceste rochițe înflorate. 
Care este preferata voastră?


Pagini