OOTD: Spring on my midi skirt

Primăvară, te așteptam, cu florile tale de cireș. Le-am cules din coroana ta și mi le-am pus pe fustă, dar tot ție îți stăteau mai bine. Încerc să fiu la fel de încrezătoare ca tine, crezi că reușesc?

 Fotografii realizate cu aparat foto digital Canon PowerShot SX510
RO: V-a plăcut vreodată atât de mult o fustă încât să o purtați zile în șir? Asta simt în legătura cu această fustă midi de pe Sheinside, prima pe care o am de acest fel (haul aici). Trebuie să recunosc, însă, că nu am primit-o exact în această formă. Em mai modificat-o pe la unele cute, i-am mai scos puțin material, pentru că mi se părea prea... bufantă. Îmi place mai mult așa și cu siguranță voi mai cumpăra și alte modele de acest fel!

Pe de altă parte, am scos pentru prima oară la plimbare sandalele Pull and Bear de la Kurtmann, dar și tricoul Pimkie, ambele arătate în haul-ul de aici.  Sandalele sunt foarte comode și ușor de încălțat. Mărimea mea, 37, mi s-a potrivit perfect. Iubesc sandalele joase, sunt perfecte pentru vremea caldă și rareori port sandale cu toc. Să o spun pe-a dreaptă, nu am decât două perechi, nu mă simt foarte comodă și până acum ceva vreme nici nu aveam mare încredere în picioarele mele subțiri (vremurile s-au schimbat, pentru că nu mai am nicio problemă acum cu asta!). Am vânat multă vreme pe site-ul Kurtmann.ro aceste sandale, pentru că mărimea 37 tot dispărea din stoc. Dar sunt ale mele acum, doar ale mele! Am uitat să spun că se închid pe lateral cu capsă, fiind deci și ușor de încălțat pentr zilele când suntem pe fugă.

Tricoul Pinkie este iarăși o piesă care îmi place mult, pentru că se asortează cu orice. E dintr-un material mai grosuț, calitativ. Eu am ales mărimea M și îmi cade puțin de pe umeri, dar se potrivește stilului meu. Am completat ținuta mea cu un rucsac încăpător, cumpărat acum ceva ani dintr-un second-hand cu fabuloasa sumă de 5 lei. 


EN: Did you liked a skirt so badly that you will want to wear it everyday? Because that's how I feel about this midi skirt from Sheinside. I have to admit that the skirt was different, because I changed it a little bit. I removed some material because I thought that it was too... big. I like it more in this way and for sure I am going to buy other midi skirts! Also I am wearing my Pull and Bear sandals (size 37) from Kurtmann and my Pimkie  t-shirt (size M). I hope you like this outfit and don't forget to check the links marked with red! Have a beautiful day, I send you a lot of kisses! 










Aștept cu mare drag părerile voastre despre acestă ținută. Vă doresc o zi minunată și vă trimit o mie de pupici! 

Pagini