Review ruj Inglot nuanta 120

Cine are primul ei ruj Inglot, cine, cine, cine?  Eu sunt norocoasa! Şi spun norocoasă pentru că aşa l-am căpătat: printr-un concurs al Georgiei (http://www.georgiasmirror.com). Am fost foarte bucuroasă şi încă sunt, pentru că este primul meu ruj Inglot şi cu siguranţă nu va fi şi ultimul.
Acest ruj Inglot este nuanţa 102, un corai minunat, perfect pentru primăvara care îşi intră acum în drepturi. Textura sa fină şi mirosul dulceag de bomboane fac aplicarea uşoară şi plăcută. Oferă buzelor un finish semi-mat, fără a usca buzele. Din contră, se simte lejer, fiind ideal pentru aplicarea zilnică. 

Ambalajul este extrem de elegant, calitativ, cantitatea sa de 4,5g fiind potrivită pentru un ruj normal, în variantă full-size. 

Întrebarea care stă pe buzele tuturor (aţi prins gluma, da?) este: Cât rezistă acest ruj Inglot nuanţa 120?

Mult! Eu caut la rujul folosit o rezistenţă cât mai mare, pentru că nu îmi place să îl reaplic pe perioada cursurilor. Am fost plăcut impresionată să văd că pot trece 4-5 ore fără nicio problemă. Bineînţeles, dacă bem sau mâncăm rujul îşi pierde din intensitate, dar nu formează acea peliculă albă şi nici nu rămâne doar pe margini, formând contur. 

Dacă v-aş spune că am şi dormit cu el m-aţi crede? În dimineaţa de Paşte am purtat acest ruj. Am ajuns la 6:30 acasă şi am căzut somnoroasă în pat. M-am trezit la 11:00 cu rujul intact. 


Recomand cu dragă inimă acest ruj Inglot nuanţa 120 şi sper că voi avea curând o altă nuanţă în mână!

 ♡ Vă place acest ruj? 
♡ Aveţi rujuri sau alte produse Inglot? 

♡ Vă îmbrăţişez! 

Pagini