NOTD: Oja Rimmel 60 seconds 513 Let's Get Nude

Daca as fi obligata sa port o singura nuanta de oja toata primavara aceasta, atunci cu siguranta ar fi o nuanta nude. Sunt indragostita de ojele naturale, care ofera unghiilor un aspect placut si ingrijit. Iubesc, in aceeasi masura, si ojele puternice, insa cand aplic pe unghii o culoare mai ”cuminte” stiu ca nu am cum sa fac o alegere eronata. Tocmai de aceea nu dau gres niciodata cu oja Rimmel 60 seconds 513 Let's Get Nude.


Aceasta oja este prima pe care o am din gama cu uscare rapida in 60 de secunde Rimmel. Auzisem foarte multe pareri pozitive: ba ca se usuca repede si frumos, ba ca rezista multa vreme manichiura, deci era cazul sa o incerc. Asa ca la ultima comanda Aoro am adaugat-o in cos. Trebuie sa recunosc ca am avut asteptari mari, chiar daca pretul ei este unul mic (aproximativ 10 lei, in functie de magazinul de unde o cumparati). Are o perie normala, nu foarte subtire, iar aplicarea se face repede, fara a murdari si degetele.


Culoarea este exact pe gustul meu: nude-ul perfect! Nu este o oja mata, ci una cu aspect lucios. Imi place la nebunie aspectul pe care il ofera manichiurii si se potriveste cu orice tinuta. De asemenea, arata minunat atat pe unghiile lungi, cat si pe unghiile scurte. E genul de nuanta pe care orice femeie trebuie sa o aiba.

Cantitatea de 8ml a acestei oje Rimmel London este normala pentru o oja pe care eu nu o voi termina niciodata. Sper sa nu se usuce curand!


In ceea ce priveste uscarea rapida in 60 de secunde, va pot spune ca functioneaza! Intr-adevar, se usuca mult mai repede decat alte oje, chiar daca am aplicat doua straturi. Pe mine ma bucura foarte tare aceasta uscare rapida, pentru ca mereu imi stric unghiile dupa ce le dau cu lac. Brusc parca am nevoie sa pun ceva la locul lui, sa fac ordine, sa imi aranjez parul si imi stric cel putin o unghie. Peste aceasta oja Rimmel 60 seconds 513 Let's Get Nude pufai si spray-ul pentru uscare rapida Farmec, iar impreuna ma ajuta sa reduc timpul acordat unghiilor la maximum 15 minute.


Rezistenta acestei oje Rimmel 60 seconds in nuanta 513 Let's Get Nude este insa capitolul care ma incanta cel mai tare. Eu am unghiile moi, care se rup usor, iar oja rezista foarte putin. Ba mai mult, spal vase zilnic, fac ordine si toate cele necesare intr-o casa. Am fost placut surprinsa sa vad ca oja a supravietuit intacta 4 zile, dupa care a inceput sa dispara putin la varfuri. Pentru mine e un timp excelent si rar am mai gasit oje care sa reziste atat de mult pe unghiile mele. Ma multumeste pe deplin si ma bucur ca am gasit un alt produs din gama de cosmetice Rimmel care nu m-a dezamagit.


  • Voi aveti aceasta oja Rimmel 60 seconds?
  • Aveti alte oje Rimmel 60 seconds? 
  • Ce culori purtati pe unghii primavara?
  • Ce oje cu rezistenta mare imi recomandati?


Pagini