Rutina mea de ingrijire a tenului seara


Rutina de ingrijire a tenului este mult mai importanta decat machiajul. Daca tenul nu este curat si hidratat, niciun produs de machiaj nu ar trebui aplicat. Asa ca seara nu dau skip niciodata proceselor de demachiere, curatare si hidratare. Nu folosesc foarte multe produse, dar ma rezum la produse de calitate, care dau rezultate pe pielea mea. Cosuletul magic pentru rutina de seara arata astfel:



Rutina mea de ingrijire a tenului seara cuprinde 5 pasi:

1.Demachierea. Eu nu sunt mare fana a produselor cremoase pentru demachiere si nici a lotiunilor bifazice, insa iubesc lotiunile micelare. Am iubit lotiunea micelara Nivea 3 in 1, asa ca, dupa multa vreme, am cumparat apa micelara Garnier. O tot aveam in wishlist, dar de ce oare nu am cumparat-o pana acum nu imi explic, mai ales ca are un pret bun. E minunata, blanda, curata foarte bine machiajul ochilor si tenul, nu ustura, nu provoaca iritatii. O folosesc impreuna cu dischete de bumbac.


2.Curatarea. In fiecare dimineata sau seara folosesc un gel de curatare Avene destinat tenului gras si acneic. Imi place blandetea acestui gel de curatare, nu usuca pielea, insa curata orice urma de machiaj. Pentru mai multe detalii puteti citi review-ul de AICI.


3.Aplicarea unei masti. Acest pas nu este zilnic, caci o masca pentru fata folosesc de maximum doua ori pe saptamana. Masca de fata cu trandafir si argila Vivanatura este preferata mea din toate timpurile. In trecut mai faceam in casa masti cu argila, insa acum, din comoditate, o prefer pe aceasta, gata preparata. Dupa spalare, tenul e mai luminos, sebumul este eliminat, porii sunt curatati, iar punctele negre nici nu mai stiu cum arata.


 
4.Aplicarea unei lotiuni tonice. Rareori gasesc lotiuni tonice pe gustul meu; singurele care m-au multumit pe deplin au fost apele florale de trandafiri sau Melisa. Asa ca momentan sunt in pauza, folosesc doar in zilele cand imi apare un cos ulei de tea tree Solaris. Umezesc o discheta demachianta cu apa rece, picur 2-3 picaturi de ulei, apoi tapotez usor zona afectata. Face minuni! Alte moduri de folosire a uleiului de arbore de ceai Solaris gasiti AICI.


5.Hidratarea. Nu trec niciodata peste acest pas, pentru ca am ten mixt si pielea de pe barbie mi se usuca tare daca nu folosesc o crema hranitoare. Momentan o folosesc pe aceasta vegetala de la Yves Rocher si imi place foarte mult. Are ingrediente prietenoase cu pielea, este hidratanta, dar nu lasa tenul uleios. Totusi, cam o data pe saptamana, pentru a hidrata mai bine in special zona de sub ochi, inlocuiesc crema cu uleiul de argan. Eu folosesc un ulei de argan Longevita, care ma ajuta sa am o piele luminoasa si tanara.


Acesti 5 pasi sunt prezenti seara de seara in rutina mea. Nu uit sa duc niciunul la indeplinire, pentru ca dimineata pielea mea sa fie catifelata si frumoasa. Momentan acestea sunt si produsele mele favorite pentru seara, pe care le-am folosit cu drag de la prima picatura.

·         Voi acordati o atentie speciala rutinei de seara a tenului?
·         Ati folosit vreunul dintre produsele prezentate?
·         Ce alte produse imi recomandati?


Va imbratisez cu drag! ♡♡♡

Pagini