Produse terminate in luna februarie 2015

La lună nouă postare nouă cu produse terminate! După muntele de produse terminate, vorba Ildei de pe Lavender Thoughts, în luna ianuarie şi decembrie, mă aşteptam ca în februarie să bată vântul prin coşuleţul cu produse terminate. Nu a fost aşa şi nu mă întrebaţi de ce; cert este că iarăşi coşuleţul meu s-a umplut.

Fardurile cremă Oriflame The One au expirat de mult, dată fiind valabilitatea de 6 luni de la deschidere. M-am şi jucat eu un pic cu ele cu o scobitoare, nu vă speriaţi. Am scris despre ele aici
Creionul maro de mai sus nici nu ştiu de când a aterizat în colecţia mea. Dacă l-am folosit de două ori e bine, pentru că nu e pigmentat, este uscat şi zgârie pielea. Am încercat să îl ascut odată şi vârful s-a rupt de atâtea ori, încât am rămas doar cu mititelul de mai sus.

Rimelul The One îl foloseam de multă vreme şi era cazul să îl arunc, mai ales că se cam uscase. Mi-a plăcut mult la început, deşi are peria mică este foarte bun pentru genele mele lungi. După ce s-a mai uscat parcă nu mai dădea acelaşi volum, dar pentru mine a fost un produs bun.
Primerul pentru fard de pleoape ELF Essential în nuanţa Sheer a fost marea mea dragoste, are review aici. Pe de altă parte, fratele lui Champagne a fost un produs tare pretenţios. Este plin de sclipici şi nu m-am împăcat deloc cu el, mai ales că avea mereu tendinţa să cadă sub ochi şi să arate urât. Pe cel Sheer îl arunc pentru că este terminat, pe cel Champagne pentru că nu îmi place şi l-am folosit de maxim 5 ori. Acum am cumpărat baza Avon şi abia aştept să o încerc.
Gelul de duş Yves Rocher cu cafea mai are nevoie de vreo descriere? 
Şamponul antimătreaţă Gerovital H3 Derma+ a fost unul dintre cele mai bune şampoane încercate de mine. Mi-a plăcut mult că nu usca părul sau scalpul, nu lăsa părul încurcat şi, cel mai important, era eficient împotriva mătreţii. Totuşi nu este genul de şampon care să facă foarte multă spumă, deci dacă vă place această senzaţie s-ar putea să nu vă împăcaţi prea bine cu şamponul Gerovital. Din cauza preţului de 35 de lei nu îl voi recumpăra, eu folosesc un asemenea tub la maxim 5 spălări din cauza părului meu lung, deci aş da faliment. Acum îl am pe cel purifiant cu urzică Yves Rocher şi ne împăcăm foarte bine.
Săpunul Marillys cu cătină mi s-a părut cam dur cu pielea feţei, aşa că l-am folosit pentru mâini şi şi-a făcut bine treaba. Usca pielea feţei şi nu mi s-a părut potrivit pentru mine în această perioadă rece.
Tratamentul cu ulei de argan Avon pentru păr este iar în produsele terminate, pentru că îmi place rău!
Crema cu castravete de la Lady's a fost o surpriză totală; o cremă bio bună la doar 4-5 lei, cine ar fi crezut? E foarte lejeră, intră repede în piele, nu o lasă grasă, nu încarcă porii, mi-a plăcut la nebunie! La următoarea comandă Lady's sigur îmi voi face un stoc serios.
Balsamul de buze Tis Farmaceutic cu Aloe Vera a fost tare util în această iarnă. Bun şi ieftin (4 lei din plafar)!
Arunc pensula pentru pudră Essentials ELF. Nu m-am împăcat deloc cu ea. E aspră, îi cad perii şi lasă dâre peste fondul de ten. Nici cea pentru blush nu e departe de aceasta, dar pe aceea o mai folosesc uneori. Pensulele Essentials ELF pentru ochi sunt foarte bune, dar nu le recomand pe cele pentru faţă.
Arunc şi două pensule no-name pentru fond de ten şi sprâncene.
Şerveţelele umede Pure cu migdale din Auchan au fost o investiţie bune; pentru 3 lei am avut o mulţime de şerveţele foarte umede, cu miros plăcut, utile în casă.
Am încerc două mostre Vichy: Neovadiol şi Idealia Serum - eu mă împac bine cu produsele lor şi mi-aş dori să am produsele full-size.
O altă mostră folosită a fost aceea de la Lactacyd, gel intim, care a fost destul de ok.

  • Voi aţi folosit ceva din produsele mele? 
  • V-a fost utilă această postare?
Vă îmbrăţişez cu drag şi aştept comentariile voastre! :)

Pagini