Cum faci retur la o comanda Kurtmann?

Coletele Kurtmann sunt mereu o bucurie. Când primesc pe telefon mesaj că mi-a fost expediat coletul ştiu că a doua zi lucrătoare va fi la mine. Stau cuminţică şi nerăbdătoare să îmi ajungă cutiuţa magică. De obicei curierii ajung după-masă, aşa că toată seara îmi probez hăinuţele şi creez diverse ţinute.


De această dată, după ce am investigat categoria "pantaloni sport" am decis că am nevoie de o pereche de pantaloni de acest fel. Am văzut unii acum ceva vreme în mall, de preţul de 150 de lei m-a împiedicat să îi cumpăr. Şi cum să nu mă împiedice, când pe Kurtmann sunt 49 lei? Aşa că am analizat fiecare pereche de pantaloni sport de pe site şi m-am hotărât că gri este culoare pe care o vreau. M-am hotărât asupra acestor pantaloni sport Bershka Tiner Grey, aşa că i-am adăugat mândră în coş. Am ales mărimea 34, crezând că îmi va fi bună, pentru că şi pantalonii mei Zara pe care i-aţi văzut AICI sunt tot mărimea 34. Mare greşeală! Când mi-au venit pantalonii mai că îmi venea să plâng: erau prea mici! Şi când spun mici, mă refer la MINUSCULI! Greşeala mea că nu am analizat mai bine tabelul de mărimi, pentru că acest 34 corespundea cu XS. Jos pantalonii mei sport erau prea strânşi pe picior, iar sus... Mi-au intrat doar până la genunchi! Eu am 45kg, dar peste sold am 90cm+... Mă simţeam exact ca în clipul acela amuzant cu o femeie care încearcă să îmbrace cu orice preţ o pereche de blugi skinny, îl ştiţi? 

Am început să caut însă informaţii şi mi-am dat seama că nu am pierdut nimic: pot face retur! Am făcut o nouă comandă, am adăugat în coş pantalonii noi aleşi, am scris în căsuţa de mesaj că vreau să fac retur pantalonilor vechi şi gata! Vineri am completat formularul, iar luni curierul era la mine. El mi-a dat coletul, eu i-am dat coletul la schimb şi asta a fost tot!

În locul pantalonilor am ales însă un alt model, aceşti pantaloni sport Bershka Simple Dark Grey. I-am vrut pe aceştia pentru că nu aveau banda de sus atât de rigidă ca cei anteriori. Şi pentru că singura mărime disponibilă era 40, am ales 40! Îmi era teamă că vor fi prea mari, dar nici vorbă! Sunt exact cum mi-i doream: lejeri, călduroşi, uşor de purtat şi foarte, foarte confortabili.



Sus pantalonii au şiret. Jos intră mai uşor decât ceilalţi, sunt mai elastici puţin. Au şi câteva detalii interesant pe fiecare picior: câteva rupturi chic, tinereşti. Din păcate, pantalonii nu mai sunt pe stoc, dar puteţi găsi în categoria de "pantaloni sport" alte modele asemanatoare, la acelaşi preţ mic.


Prima oară comandasem şi un maieu tare drăguţ căruia nu i-am făcut retur, deşi stă puţin fix pe piept. Dacă era în stoc mărimea M l-aş fi luat astfel, dar m-am mulţumit şi cu un S. Este un maieu Bershka Simette Dark Blue, cu un text amuzant. Mă aşteptam să fie ceva mai închis la culoare, dar, ce-i drept, îmi place mai mult aşa. 


M-am bucurat să văd cât de simplu este să faci retur unui produs. Data viitoare, chiar dacă voi da greş, voi şti să remediez simplu şi rapid problema. Big like, Kurtmann!

♡♡♡
Ce părere aveţi despre pantalonii sport?
Vă plac produsele mele?
 Cumpăraţi de pe Kurtmann?
♡♡♡

Pagini