Wishlist: 5 genti la reducere de Martisor pe Adona.ro

Petrec mult timp în mediul online şi îmi place să cred că îl petrec cu folos. Îmi place să descopăr mereu site-uri noi în special cu haine, pantofi şi, mai nou, genţi. Până acum un an aveam o singură geantă în şifonier şi o purtam mereu pe aceeaşi; nu mi se părea atât de important şi nici atât de "urgent" să investesc în mai multe modele şi culori. Dar cum timpul trece şi ne schimbă, acum am o mulţime de genţi, ghizdănele sau plicuri în colecţia mea. De obicei îmi plac mult genţile casual, încăpătoare, dar şi cele de tip "office" mă atrag acum foarte mult. Şi uite aşa, din click în click, am descoperit site-ul Adona.ro. Pentru mine este un site nou aflat, dar de când am navigat aici prima oară mi-a rămas gândul la câteva genţi minunate. Şi mai bine este că am nimerit, spre norocul meu, chiar înainte de Mărţişor, când Adona are reduceri spectaculoase la câteva modele de genţi tare iubite şi apreciate. Am ales să vă prezint azi 5 modele care pe mine m-au cucerit cu totul:


În primul, rând geanta Paris este cea care mi-a atras cel mai mult atenţia. Nu ştiu sincer de ce îmi place atât de tare: poate pentru că este neagră, simplă, dar totuşi de efect? Cert este că mi-o imaginez deja în minimul 5 outfit-uri, fie ele cu rochii sau pantaloni. Nu-i aşa că este minunată?


La această geantă m-a cucerit modul de închidere-deschidere, care mi se pare interesant şi practic. Culoarea este clasică, perfectă pentru mine, iar design-ul este simplu şi special.


Această geantă Ginger are un aer vintage care m-a cucerit cu totul. Detaliile, aspectul, designul total îi oferă genţii un aer aparte.


Ce combinaţie minunată de culori! Aş purta această gentuţă predominant vara, căci aspectul ei mă duce cu gândul la soare, natură...


Şi nu în ultimul rând, încă o gentuţă maro, potrivită într-o ţinută casual. Mi se pare tare deosebită şi perfectă pentru facultate.

Eu de obicei prefer genţile care au şi bretea, şi toartă, deşi cel mai des o port pe umăr tip poştaş, cu breteaua lungă. În plus, genţile Adona sunt făcute din piele ecologică de foarte bună calitate, lucru care mă bucură foarte mult. Livrarea este extrem de rapidă, în maxim 2 zile, prin curier. Dacă geanta nu vă este pe plac, o puteţi returna în 14 zile fără costuri suplimentare.

Eu sunt foarte încântată de descoperirile mele şi de preţurile mici ale acestor genţi. Dacă vă place vreuna, acum este momentul să acţionaţi! Reducerile sunt semnificative, vă garantez, iar calitatea nu vă va dezamăgi. Pentru o colegă de facultate, de serviciu, pentru mama sau mătuşa, o geantă Adona poate fi un cadou minunat.

  • Care este modelul vostru preferat?

Pagini