TAG: 10 Valentine's Day Questions!

Pe cât de controversată este la noi această sărbătoare, pe atât de populară este. Pentru mine, această zi este una extrem de specială nu pentru că ar trebui serbată azi dragostea, ci pentru că am alături de mine un om minunat, care mă face să mă simt specială zi de zi. Am găsit un tag drăguţ cu 10 întrebări, aşa că m-am gândit că ar fi momentul perfect să îl fac.



1. Care este cadoul ideal pentru tine de Valentine's Day?

Sinceră să fiu nu sunt foarte pretenţioasă. Un buchet de ghiocei şi o cutie cu ciocolată sunt mai mult decât suficiente.

2.Inimioare din zahăr sau căpşuni glazurate cu ciocolată?

Căpşuni cu ciocolată! Îmi plac la nebunie căpşunile şi ciocolata, aşa că este o combinaţie perfectă.

3.Care este amintirea ta favorită de Valentine's Day?

O amintire frumoasă şi totuşi amuzantă e de acum 2 ani, când eu şi Andrei ne-am căsătorit pentru o zi cu prilejul acestei zile. Ţin minte că în mall se făceau asemenea lucruri şi a fost amuzant să o facem şi noi. Acum nu aş mai repeta eperienţa, dar a rămas o aminire destul de frumoasă.

4.Ce film ai privi de Valentine's Day?

Nu prea sunt fană a filmelor siropoase, aşa că vă spun la ce ne vom uita noi astă-seară: Supernatural! Suntem în sezonul 3 şi devine din ce în ce mai interesant.

5.Cărei celebrităţi nu i-ai spune "NU" de Valentine's Day?

Dacă ar fi şi iarăşi dacă, nu pot să neg că am o slăbiciune pentru Brad Pitt. De altfel, el joacă şi în filmul meu preferat, "Legendele toamnei".

6.Cum decurge ziua perfectă de Valentine's Day?

Trezit târziu, ceai, gustări sănătoase, leneveală în păturică, filme sau seriale, multă vorbă şi nicio grijă.

7.Buze cu ruj roşu sau roz?

Eu am optat pentru un balsam de buze. Îmi plac aceste două rujuri, dar nu le port în fiecare zi. Mai ales de Valentine's Day. Fetelor, cum vă puteţi săruta dacă aveţi asemenea rujuri pe buze?

8.Care este outfit-ul ideal pentru Valentine's Day?

Azi am purtat blugi, ghete, un pulovăr gros şi o jachetă. Este un ger cumplit şi chiar nu aş fi riscat să port haine subţiri.

9.Cadouri homemade sau cumpărate de la magazin?

Ambele.

10.Ai purta părul prins sau desprins pentru o întâlnire la o cină?

Cred că desprins, mereu îmi place să îl port astfel.

Vă propun să faceţi şi voi acest tag! Aţi sărbătorit de Valentine's Day?

Pagini