Review: Rimmel Lasting Finish 120 Cutting Edge, un ruj cu persistenta indelungata

Din noiembrie, din HAUL-ul prezentat AICI, am folosit destul de des în momentele în care am vrut ceva special rujul Rimmel Lasting Finish 120 Cutting Edge. Pentru mine este rujul perfect pentru toamnă şi iarnă şi sincer chiar nu ştiu de ce nu i-am făcut un review până acum. Dar pentru că e mai bine mai târziu decât niciodată, azi vă voi arăta cât de minunat poate fi un ruj care are un preţ redus.

Rujul Rimmel Lasting Finish 120 Cutting Edge este un ruj aproape mat, are o textură fină care oferă buzelor o culoare puternică fără a le usca. Din contră, acest ruj se poate purta ore în şir, fiind în acelaşi timp potrivit şi pentru persoanele cu buze foarte uscate. Dacă doriţi puteţi aplica un balsam de buze pe sub, însă aspectul va fi mai lucios.

Ambalajul mi se pare unul extrem de elegant, în niciun caz nu pare a fi al unui ruj ieftin, deşi acest ruj Rimmel costă doar 15 lei, pe Aoro.ro.

Cantitatea de 4g este potrivită pentru un ruj full-size, iar cele 30 de luni de valabilitate de la data deschiderii vă ajută să puteţi folosi rujul cât mai mult, fără să expire prea repede. Pentru mine acesta este un plus, pentru că fiind un ruj puternic îl folosesc mai rar.

Culoarea este un vişiniu-prună foarte apreciat şi în tendinţe în ultima vreme. Are subtonuri reci, ceea ce înseamnă că dă acel efect de „dinţi mai albi”.

Mirosul este unul tare plăcut şi nu este greu şi înecăcios, aşa cum au unele rujuri. Mie îmi pare, mai degrabă, dulceag, a bomboane.

Aplicarea este uşoară, iar rujul se întinde bine pe buze. Chiar dacă se foloseşte o pensulă sau se aplică normal, este uşor să îl purtaţi. Dacă greşiţi şi depăşiţi conturul, puteţi şterge imediat cu un şerveţel surplusul.

Compoziţia se bazează pe tehnologia Colour Protect, o inovaţie în materie de rujuri care oferă culori cu până la 25% mai puternice şi mai vibrante.

Cum purtăm acest ruj Rimmel Lasting Finish 120 Cutting Edge?

Atunci când evidenţiaţi buzele, este bine ca ochii să rămână machiaţi cât mai natural şi invers. Când am folosit acest ruj Rimmel, am preferat să aplic pe pleoapă o nuanţă deschisă de fard şi mascara. Atunci când am avut un eveniment şi l-am purtat seara, am adăugat o linie de tuş la baza genelor, fără a face un machiaj prea exagerat. Este bine să păstraţi o notă cât mai simplă a machiajului, pentru că acesta este menit să vă accentueze trăsăturile frumoase, nu să vă transforma la 180 de grade.

Cât de mult durează rujul Rimmel Lasting Finish 120 Cutting Edge?

Fiind un ruj pigmentat, durabilitatea este un avantaj considerabil. Efectul este de lungă durată (deşi el se recomandă ca fiind rezistent la 8 ore de purtare, eu nu am putut să îl ţin pe buze atât de mult timp, pentru că am băut apă şi mâncat în această perioadă). Pe buzele mele a rămas intact maxim 3 ore, pentru ca apoi să îşi piardă din intensitate. Pătează buzele, deci dacă mâncaţi se duce luciul şi rămâne pe buze rujul mat, fără a lăsa însă un aspect urât. Nici acea peliculă albă nu apare pe buza inferioară, lucru care mă bucură foarte tare.
  •          Aveţi acest ruj Rimmel Lasting Finish 120 Cutting Edge?
  •          Ce alte cosmetice Rimmel folosiţi?
  •          Care este rujul vostru favorit?




Pagini