Rujul roşu perfect: Rimmel Lasting Finish by Kate Moss

Ah, cât pot să iubesc rujurile! Dacă acum un an nu aveam nici măcar 5 rujuri în colecţie, acum am început să dezvolt o mică obsesie. Cum fac cumpărături de pe un site de cosmetice, parcă e imposibil să nu adaug în coş şi un ruj, balsam sau luciu de buze. Cum să mă opresc, când descopăr mereu nuanţe şi texturi minunate? Dacă toamna am preferat ba rujurile mai închise la culoare, cu tentă spre vişiniu, ba un simplu balsam de buze. Începând cu luna decembrie am început să folosesc mai mult rujuri de culoare roşie. Şi totuşi, unul singur mi-a atras atenţia, este acela pe care l-aţi văzut în acest haul cu produse Aoro.ro.


Rimmel Lasting Finish by Kate Moss ruj cu persistenta indelungata, căci despre el este vorba, m-a cucerit de la prima aplicare, aşa că merită din plin acest review. Am ales nuanţa 01 şi s-a dovedit a fi exact rujul roşu pe care îl căutam de ceva vreme. Când l-am pus în coş m-a atras ambalajul elegant. Când a sosit însă, textura, culoarea şi rezistenţa m-au făcut să cred că acest ruj de la Rimmel London este THE ONE. Aplicarea este destul de uşoară şi precisă. Puteţi să îl aplicaţi cu pensula sau pur şi simplu, căci efectul este uimitor în ambele cazuri. Se simte bine pe buze şi nu le usucă, fie că folosiţi pe sub balsam sau nu. Efectul nu este mat complet, ci mai degrabă semi-mat, motiv pentru care îmi place atât de mult.
De asemenea, la capitolul rezistenţă acest ruj Rimmel Lasting Finish by Kate Moss stă foarte, foarte bine. Aplicat pe buze, acesta persistă ore bune. Chiar dacă am băut sau mâncat, am avut bucuria să văd că rujul rămăsese la locul lui într-o proporţie de aproximativ 80%. Intensitatea culorii se duce în timp, cum este normal, dar buzele nu rămân inestetice. Nu se creează acea dungă albă pe buza inferioră şi nici nu dispare rujul, rămânând doar conturul roşu, cum am păţit de atâtea ori cu alte rujuri. Dacă ţineţi la mirosul rujului, e bine de ştiut că acesta are un miros dulceag, de bomboane şi fructe. Aşadar, fiecare aplicare se transformă într-un moment delicios.

Rujul roşu perfect: Rimmel Lasting Finish by Kate Moss

Din punctul meu de vedere, rujul roşu este un must-have în colecţia de cosmetice a fiecărei femei. Acestea emană senzualitate şi încredere, fiind excelent pentru ocazii speciale sau chiar pentru acele zile în care doriţi să arătaţi nemaipomenit şi să vă simţiţi bine. 

Atunci când port ruj roşu prefer să păstrez machiajul ochilor mai discret, pentru a lăsa accentul să cadă pe buze. Cu un ten uniformizat perfect, fără puncte roşiatice, rujul Rimmel Lasting Finish by Kate Moss în nuanţa 01 arată absolut superb.
Pe Aoro.ro găsiţi acest ruj la preţul accesibil de 17 lei, un preţ foarte bun ţinând cont de avantajele sale. Puteţi opta pentru alte nuanţe, lucru care mă tentează şi pe mine. Am ales acest ruj Rimmel Lasting sperând că va fi acel roşu care să mă facă să îl iubesc. Şi nu m-am înşelat.

Voi folosiţi ruj roşu? Care este preferatul vostru? 



Pagini