OOTD: Cum sa zburam acum peste orasul parasit?

Iubesc plimbările lungi, fără un scop precis. Exact asta s-a întâmplat zilele trecute. L-am luat pe Andrei de mână, el şi-a pus aparatul foto la gât şi am plecat prin oraş. Oriunde, doar pentru câteva momente de linişte.
În ultima vreme parcă nu merg toate ca pe roate şi recunosc, speram ca acest început de an să fie liniştit, plin de bucurii. Pe ici, pe dincolo, mai scârţâie câte ceva: ba din punct de vedere financiar, ba al sănătăţii. Important este să ştim să trecem peste toate, să fim pozitivi şi să luăm lucrurile ca atare. Şi, de ce nu, să plecăm la plimbări lungi, fără a ne gândi la întoarcerea acasă. Vremea pare că se joacă, exact ca un copil care ba vrea o jucărie, ba nu o mai vrea. Ba e soare, ba ninge şi e un ger teribil, iar eu mă plâng în permanenţă de mâini şi picioare degerate. Abia aştept să vină vremuri mai calde!

Una peste alta, am profitat de momentele acestea de relaxare să facem câteva poze. Nimic premeditat. Şi dacă tot s-a nimerit să port un pulovăr comandat de curând de la Sheinside, m-am gândit că poate vreţi să vedeţi şi voi fotografiile. V-am mai arătat pulovărul AICI, în articolul cu achiziţii. Geaca este H&M, iar blugii, ghetele şi fularul din magazine random.





 
Pot spune despre pulovăr că este călduros, destul de grosuţ şi de calitate bună. Există o singură mărime, aşa că eu zic că se potriveşte pentru S şi maxim M. Diferă puţin culoarea părului fetiţei decât în fotografia de pe site, dar nu este un detaliu care să mă deranjeze. În total sunt mulţumită de achiziţia mea şi cu siguranţă voi purta destul de mult acest pulovăr în următoarea perioadă. Îl găsiţi AICI.


Am purtat şi geanta TBDress despre care v-am povestit AICI, căci este încăpătoare şi comodă. În ultima vreme am purtat-o foarte des şi o consider o achiziţie reuşită.


Şi, în final, vă las şi două fotografii făcute în Centrul Craiovei. Patinoarul era invadat de copii, dar parcă am fugit de acea agitaţie şi am preferat câteva locuri mai retrase.



Şi, de asemenea, vă las cu melodia care m-a inspirat pentru această postare:


Cred că e tare util să ne alocăm o astfel de plimbare cel puţin o dată pe săptămână. Voi ce aţi mai făcut în ultima vreme? Ce părere aveţi despre pulovărul Sheinside?

Pagini