O zi de iarna in parcul invadat de copii

Ieri am avut parte de o zi frumoasă în adevăratul sens al cuvântului. Fiind puţin mai cald decât în ultima vreme, am mers cu Andrei la o plimbare în parc. Nu ne aşteptam să găsim atât de mulţi oameni, dar agitaţia era la cote maxime. Zeci de copii cu săniuţe se dădeau pe pârtii sau se lăsau traşi de părinţi. Toată lumea avea obrajii îmbujoraţi şi mâinile îndesate în mănuşi uriaşe. Chiar dacă vreun prichindel cădea, era imposibil să simtă ceva prin scutul de 3 perechi de pantaloni pe care îi purta. E genul de atmosferă care te relaxează . Pentru o scurtă perioadă acest peisaj ne-a făcut să uităm de job-uri sau de alte griji. 
A fost prilej perfect pentru câteva fotografii şi filmuleţe, pe care le vom adăuga la arhivă. Ne place să păstrăm astfel de amintiri, căci peste ani cu siguranţă le vom privi cu drag. 








Una peste alta, nu am văzut în parc doar copii energici, ci şi o mulţime de persoane echipate sport. Femei sau bărbaţi, singuri sau în grup, alergau şi urcau scări de mama focului. Nu ştiu dacă voiau să dea jos ce au acumulat de sărbători sau fac asta constant, dar cert este că mi-a plăcut ce am văzut. Cu siguranţă că sportul ar trebui să facă parte din activităţile noastre zilnice pentru ca noi să fim sănătoşi şi în formă. Nimic nu este mai rău decât o viaţă sedentară şi poate că numai cele 30 de minute de mers pe jos zilnice sunt preţioase pentru organism. Nu trebuie să uităm de fructe şi legume, chiar dacă este iarnă şi unele produse se găsesc mai greu, la preţuri mai mari. Pentru sănătate trebuie să facem orice efort.

Dincolo de asta, sunt curioasă dacă aceste persoane folosesc sau nu diverse produse de slăbit, care să le ajute să aibă rezultatele dorite cât mai repede. Astfel de produse naturale nu sunt altceva decât combinaţii de plante cu efect antioxidant, care ajută organismul să ardă mai repede caloriile şi să se menţină în formă. În plus, consumate regulate, suplimentele naturale au efecte excelente pe termen lung. Eu una sunt adepta suplimentelor naturale nutritive şi folosesc din plin produse de acest fel: vitamine, suplimente pentru răceală, pentru susţinerea funcţiilor rinichilor etc. Combinaţiile de plante au rezultate excelente asupra corpului nostru şi nu îl agasează pe termen lung, aşa că uneori este bine să nu folosim excesiv medicamente, ci să dăm o şansă şi remediilor naturiste.
Trebuie să recunosc faptul că în final m-am simţit puţin vinovată că eu mersesem doar să admir peisajul, în timp ce alte persoane munceau din greu pentru silueta lor. Slavă cerului că am un organism care mă ajută tare mult şi care mă menţine la aceeaşi greutate orice aş mânca, dar încerc să beau multă apă şi să mănânc multe fructe şi legume. Ba mai mult, de curând mi-am cumpărat şi blender, pentru a face smoothie-uri delicioase. 

Şi că tot am ajuns aici, am o întrebare pentru voi: ce reţete de smoothie-uri preferaţi? Abia aştept să citesc părerile voastre!

Pagini