Ce magazine online cu haine imi plac?

Nu de multă vreme am început să apreciez din ce în ce mai mult magazinele online cu haine cu livrare internaţională. Ştiu că multe dintre voi vă feriţi de cumpăratul online, căci aşa eram şi eu. Aveam mereu teama că nu voi nimeri culorile, mărimile, că materialul e prost etc. Cu timpul însă m-am obişnuit, aşa că acum nu mai am nicio problemă când vine vorba de plătit cu cardul sau paypal, de alegerea produselor sau de aşteptarea coletului. Am învăţat să caut detalii despre haine pe alte bloguri, să folosesc Google Images (pur şi simplu iau poza cu produsul şi o pun aici, astfel descopăr produsul respectiv pe alte site-uri şi compar preţurile sau îl găsesc purtat de bloggeriţe şi îmi fac o idee clară).
Site-urile asiatice se dovedesc a fi o alternativă accesibilă nouă. Singura problemă pot fi mărimile, căci ştim că asiaticele sunt femei micuţe, slăbuţe, cu talie de viespe, iar un M la ele poate echivala cu XS la noi. Tocmai de aceea eu nu comand până nu mă măsor şi analizez cu atenţie tabelul cu mărimi, aşa că până acum nu am dat greş. Cumpăr online pentru că sunt scutită de drumuri prin magazine, e mai comod astfel. Una peste alta, momentan mă declară mulţumită şi recomand următoarele magazine:



Nu cred că e prima oară când vă vorbesc despre el, aşa că dacă veţi da un search pe blog cu siguranţă veţi vedea wishlist-uri, outfituri şi haul-uri cu haine sau accesorii de pe Sheinside. Îmi plac la nebunie hainele lor şi sunt încântată de Bonus Point Program, metodă prin care pot strânge puncte şi comanda haine cu ajutorul lor, fără să scot vreun bănuţ din buzunar. Calitatea hainelor este destul de bună, iar preţurile mi se par cinstitite. Multe produse au fotografii în care diverse persoane poartă hainele, deci în acest mod puteţi să vă daţi seama mai bine de calitate, lungime, culoare etc.
Varietatea hainelor este mare, iar în fiecare zi apar noi produse, noi oferte. Eu zic că merită să aruncaţi un ochi şi să vedeţi dacă nu cumva rochia aceea cu design special pe care o căutaţi de ceva vreme se află aici. Eu am în wishlist peste 50 de produse şi zilnic adaug unele noi, astfel că atunci când plasez o comandă îmi este imposibil să mă hotărăsc.


TBDress este iarăşi un site drag sufletului meu. E super uşor să plasezi o comandă, iar hainele vin mai repede decât la Sheinside, mie mi-a ajuns uneori coletul chiar şi în 10 zile. Este foarte convenabil să fii Fashion Blogger TBDress, pentru că transportul dacă nu mă înşel se calculează pe greutate, deci poate trece şi peste 15$. De asemenea, dacă daţi un search la mine pe blog veţi descoperi multe articole cu hănuţele şi încălţările lor. Mărimele se potrivesc dacă măsuraţi corect. Eu am o pereche de pantofi şi una de ghete de la ei, iar numărul 37 îmi vine bine, deci aici nu există nicio diferenţă.

Dincolo de aceste două site-uri de la care am primit de-a lungul vremii numeroase pachete, am descoperit un alt site care mă încântă. Este vorba despre http://www.coco-fashion.com/, pe care l-am descoperit de curând de pe internet. Îmi place că au transport gratuit în România, dar şi haine frumoase şi accesibile. Un punct în plus primesc fiindcă au şi haine de băieţi: Sheinside nu are, TBDress da. Uneori i-aş lua şi lui Andrei câte ceva, cât să mă ierte că am comandat "în secret".
Am descoperit o mulţime de produse interesante, de la haine groase şi cardigane, până la pantaloni, rochii şi chiar pantofi. Mereu sunt tentată de diverse hăinuţe, aşa că măbate gândul să plasez o comandă de pe site-ul Coco-Fashion.com. Eu una am noroc că port S la aproape orice, deci nu am problema mărimilor mici de pe aceste site-uri asiatice.

Voi comandaţi din magazine online cu haine cu livrare internaţională? Ce îmi recomandaţi?

Pagini