Review: Tratament intensiv pentru calcaie cu argan si 10% uree GEROCOSSEN


E iarnă, frigul se înteţeşte pe zi ce trece. Am trecut de ceva vreme de la sandale şi pantofi tomnatici la ghete, cizme sau bocanci. Şosetele groase, pufoase şi colorate nu mai stau uitate într-un colţ de sertar, ci sunt acum piese de bază în îmbrăcămintea de zi cu zi. Cu cât mai confortabil, cu atât mai bine. Şi totuşi, mai alocăm acum acelaşi timp îngrijirii picioarelor ca în celelalte anotimpuri? Vara, când purtăm sandale, petrecem minute bune pentru a ne face pedichiura perfectă şi pentru a avea picioare catifelate. Nici iarna nu ar trebui să uităm de ele, căci nimeni nu îşi doreşte o piele a picioarelor uscate.



De aproximativ două săpămâni folosesc exclusiv crema tratament intensiv pentru calcaie cu argan si 10% uree GEROCOSSEN. Despre Gerocossen aţi mai citit pe blog în review-ul pentru această crema protectie solara SPF 50. Este crema mea favorită pentru ten, pe care am folosit-o fără oprire toată vara şi toată toamna. 

Ingrediente şi alte detalii:


Am folosit această cremă tratament intensiv pentru calcaie cu argan si 10% uree GEROCOSSEN seară de seară, după duş. Trebuie să spun încă de la început că mirosul este unul tare plăcut, îmi aminteşte de ceva vanilie şi cocos, dar nu îmi dau seama prea bine. Cantitatea de 150 ml este suficientă pentru o perioadă îndelungată, iar preţul de 20 de lei este unul corect şi accesibil.

Eu nu am avut niciodată picioarele incredibil de uscate, cu călcâie crăpate. Cu toate acestea, mi se pare normal să folosim o cremă de călcâie atâta timp cât folosim, de exemplu, cremă de faţă sau cremă de mâini. Efectul asupra picioarelor se simte imediat după aplicare. Apare o senzaţie reconfortantă, de calmare. Crema intră repede în piele şi nu lasă o peliculă grasă sau lipicioasă. Aici primeşte un mare plus de la mine, căci nu îmi place să adorm şi să simt o cremă greoaie pe picioare. Şi nici să adorm cu şosete.

Una peste alta, am fost şi sunt foarte mulţumită de această cremă tratament intensiv pentru calcaie cu argan si 10% uree GEROCOSSEN. Îmi place nivelul de hidratare şi se simte foarte bine pe piele. Cu siguranţă o voi putea folosi multă vreme de acum încolo şi mă voi bucura de beneficiile sale. Îmi place faptul că este o cremă produsă de o firmă românească, Gerocossen, căci consider că ar trebui să cumpărăm cât mai multe produse autohtone de îngrijire şi nu numai.

Voi folosiţi o cremă pentru picioare? Aţi încercat acest tratament intensiv pentru calcaie cu argan si 10% uree GEROCOSSEN?

Pagini