Produse terminate in luna noiembrie 2014

A trecut toamna şi iată că primii fulgi îşi fac apariţia cu teamă. Şi cum la fiecare capăt de lună curg postările cu produse terminate, e momentul să vă arăt şi eu cu ce am umplut coşuleţul de empties.

Săpunul lichid cu floare de lotus Yves Rocher a fost elementul de rezistenţă în baia mea o perioadă bună. Are un miros plăcut, identic cu cel al deodorantului cu aceeaşi aromă. Deodorantul mi-a plăcut de asemenea, dar îl consider potrivit pentru persoanele care nu au probleme cu transpiraţie excesivă, căci tind să cred că nu ar face faţă. Îmi place că nu are aluminiu sau parabeni şi de mai bine de jumătate de an folosesc doar acest tip de deodorante naturale de la Yves Rocher.




Gelul de duş Harmony Time de la Nivea a făcut din fiecare duş o experienţă minunată. Este cremos şi are un miros divin, care persistă în baie şi pe piele. Nu ştiu de ce nu am folosit până acum foarte multe produse Nivea, dar încep să le iubesc, mai ales că pe blog în ultima vreme aţi văzut review-uri pozitive pentru spuma de curăţare şi pentru apa micelară. Pe de altă parte, un alt produs bun de la Yves Rocher este şamponul antimătreaţă cu rodie. Vă pregătesc curând un review, dar este bine de ştiut că deja l-am recumpărat!


Cum vine perioada rece şi soarele dispare, tenul meu o ia razna. Încerc din răsputeri să îl controlez, să mănânc sănătos, dar tot câteva coşuri răzleţe apar şi parcă sunt croite să mă streseze. Am apelat cu succes la uleiul esenţial de tea-tree, fiind un produs de milioane. Eu adăugam 2-3 picături de ulei esenţial de tea-tree în argila Aslavital pentru ten şi masca rezultată e extrem de benefică tenului. Am folosit acest ulei şi într-o loţiune tonică homemade, din ceai de muşeţel şi ulei esenţial. O altă loţiune tonică terminată şi apreciată este cea de la Apidermin Lejer. A fost uşoară, blândă şi hidratantă. Mi-a plăcut, dar de când mă lupt cu tenul problematic simt că am nevoie de ceva mai mult.


Această mostră de cremă Mizon am primit-o cadou la o comandă Aoro. Mi-a plăcut mult, căci a fost hrănitoare, fără a fi însă grasă sau lipicioasă. De asemenea mă împac bine şi cu Vichy Neovadiol. Arunc şi un gel antibacterian Fresko de mâini, care era rătăcit de secole în geanta mea. Mirosul său puternic a alcool nu m-a atras niciodată, aşa că preferam mai degrabă să folosesc şerveţele umede pentru a-mi curăţa mâinile.


Am început să cumpăr dischete demachiante în cantităţi mari, pentru că preţurile sunt mai avantajoase. Aceste dischete Bella mi-au plăcut, nefiind sfărâmicioase. 


Dezamăgirea din această lună este acest lapte demachiant Tis Farmaceutic cu miere de albine şi extract de propolis. L-am cumpărat cu maxim 7 lei şi l-am folosit cu succes câteva zile. Apoi am renunţat la el 3-4 zile, iar când să revin nu a mai fost chip să-l folosesc. Mirosul său devenise îngrozitor, ca şi cum se stricase. L-am pus imediat în coşul cu produse terminate, căci miroase oribil şi nu mai am încredere să îl folosesc. Nu înţeleg cum de s-a întâmplat asta, căci l-am ţinut în baie, exact unde ţin şi celelalte produse pentru demachiat.

Acestea fiind spuse, vă aştept comentariile şi părerile cu dragă inimă. Vă îmbrăţişez cu drag!

Pagini