HAUL: Aoro, o tentaţie permanentă


Ce face orice femeie atunci când are ceva bani de cheltuit? Shopping! Am avut un buget micuţ pentru cumpărături pe Aoro.ro şi am profitat la maximum. Iniţial aveam în plan să îmi cumpăr câteva pensule şi neapărat un primer pentru ochi, dar iată că am ajuns să comand cu totul altceva. Vă pare cunoscut acest obicei? 

Produsele mele însumează 120 de lei, coletul mi-a ajuns azi, 1 Decembrie, cu Cargus Curier. Joi seară am pus comanda şi sunt foarte mulţumită de seriozitatea livrării, ca de fiecare dată. Aşadar, am pus în coş următoarele produse:


1. Astor Perfect Stay Tick & Thin tuş de ochi - 20 lei

Nu folosesc eye-liner zilnic, iar acum o săptămână când am vrut să mă machiez pentru un eveniment am realizat că tuşul Avon SuperExtend pe care îl aveam se uscase. Să nu ai tuş în casă e o problemă, aşa că am decis să cumpăr imediat un produs nou. Astor Astor Perfect Stay Tick & Thin promite rezsitenţă mare, negru intens şi uşurinţă în aplicare, pentru linii groase sau subţiri. Rămâne de văzut, dar momentan îmi place cum arată!


2. Schwarzkopf Professional 3DMENSION ceară de păr pentru barbaţi - 24 lei

Am cumpărat această ceară pentru prietenul meu, căci preferă să îşi aranjeze părul cu o ceară şi nu cu gel sau alte produse. Folosesc şi eu ceară atunci când îmi prind părul în coadă, pentru a-mi aranja firele rebele, aşa că îi spun "Bun venit!" acestui produs în casa noastră.


3. Maybelline Affinitone corector - 23 lei


Deoarece corectorul Oriflame din gama The One este pe terminate, am decis să încerc acest corector Maybelline Affinitone, foarte lăudat în blogosferă. Am optat pentru nuanţa 02 şi abia aştept să văd dacă face minuni cu cearcănele şi coşurile.


4. Makeup Revolution Iconic 3 paletă farduri de ochi - 35 lei


O singură privire am aruncat către paletele Makeup Revolution Iconic şi atât mi-a fost. Am citit multe review-uri şi am urmărit multe clipuri cu machiaje în care diferite fete foloseau aceste palete. 


 Practic, ele sunt copii după celebrele palete Naked. Eu am ales paleta numărul 3 şi sunt super încântată de nuanţele frmoase şi naturale, uşor de combinat.



5. Rimmel Lasting Finish by Kate Moss ruj cu persistenţă îndelungată - 17 lei


Ţin să cred că fotografia nu îmi dă dreptate, dar nuanţa 01 a acestui ruj Rimmel Lasting Finish este un roşu mai închis, cu subtonuri reci. Îmi place mult culoarea, fiind genul care face dinţii mai albi. Sunt foarte mulţumită de rezistenţa rujurilor Rimmel şi sper ca şi acesta să fie la fel de calitativ.



Sunt curioasă dacă pe voi vă tentează aceste produse. Pentru ce doriţi review imediat? 

Pagini