Apă de Trandafiri şi apă de Melisa de la Elemental.eu

Îngrijirea tenului reprezintă o prioritate pentru mine. Poate uit să folosesc o cremă de corp sau o mască de păr, dar în ceea ce priveşte îngrijirea tenului nu sar peste niciun pas. După demachiere şi curăţare cu un gel special, urmează aplicarea unei loţiuni tonice. De curând am folosit două ape florale Elemental.eu, care merită fără îndoială o postare pe blog.

Apă de trandafiri de Damasc bio

Nu e prima oară când folosesc pentru ten apa de trandafiri, în trecut fiind impresionată de cea de la Lady's. Am obervat acum diferenţe ca de la cer la pământ între aceea şi aceasta, de la Mayam.


În primul rând, această apă de trandafiri Mayam de Damasc bio are un ambalaj de 50 ml şi este o apă florală destinată pentru uz cosmetic. Putem observa ingredientele "curate", care au provenienţă 100% organică.


Apa de trandafiri are efecte uimitoare pentru orice tip de piele. Aceasta are următoarele proprietăţi:

- tonifiant
- astringent
- antirid
- regenerator
- calmant pentru orice tip de piele

Această apă florală se poate aplica direct pe piele, cu o dischetă demachiantă, în componenţa a diverse produse cosmetice, sub formă de demachiant etc.


Ce părere mi-am format despre această apă de trandafiri Mayam de la Elemental.eu?

Eu am folosit această apă florală doar pe post de loţiune tonică. Am aplicat-o pe o dischetă demachiantă şi apoi am tapotat uşor pielea curată de pe faţă şi gât. În ultima vreme am început să am ceva probleme cu tenul. Lipsa soarelui şi vremea friguroasă îmi cauzează câteva coşuri dureroase. Am hotărât însă să nu îmi agasez tenul cu loţiuni sau creme dure, aşa că acest flacon a venit fix în momentul potrivit.

Aplicată pe ten dimineaţa şi seara, această loţiune a făcut minuni cu tenul meu. Din păcate cantitatea de 50 ml mi-a ajuns pentru maximum 2 săptămâni, însă am văzut efecte extraordinare încă din a doua zi. Pielea a devenit mai moale, mai curată şi mai strălucitoare. Coşurile au trecut mai repede, ba mai mult, cele care au apărut ulterior au fost mai mici, mai puţin dureroase şi au durat mai puţin. Sunt extrem de mulţumită de efectele acestei ape florale şi cu siguranţă se va afla şi pe viitor în rutina mea de îngrijire a tenului. 

Apă de Melisa bio 

Dacă apa de trandafiri este excelentă pentru tenul acneic şi dificil, consider că această apă de roiniţă este potrivită mai degrabă pentru tenurile mature, lipsite de tonus.


Această apă florală de Melisa are următoarele proprietăţi:

- antirid 
- calmant
- antiinflamator
- cicatrizant
- camant pentru piele

La fel ca apa de trandafiri, această apă de Melisa bio se foloseşte ca tonic, diretct pe faţă, în compoziţia a multiple produse cosmetice, în măşti de faţă etc.


Cum am folosit şi ce cred despre această apă de Melisa bio MAYAM?

Apa de Melisa bio sau apa de roiniţă este o apă florală excelentă pentru tenul sensibil sau matur. După ce am terminat apa de trandafiri bio prezentată mai sus, am început să folosesc dimineaţa şi seara după demachiere această apă de Melisa. O asemănare între aceste două ape florale este senzaţia plăcută după aplicare. Pielea se simte hidratată, moale, curată şi calmată. Spre deosebire de apa de trandafiri, această apă de roiniţă nu are efecte imediate asupra coşurilor, căci nu acţionează la fel de eficient pentru prevenirea pustulelor. 

Cu toate acestea, am remarcat faptul că pielea arată bine, este strălucitoare iar semnele coşurilor anterioare par să se diminueze. Una peste alta, mă declar absolut cucerită de aceste produse. Cu toate acestea, dacă ar fi să aleg o singură apă florală dintre cele două aş opta pentru cea din trandafiri. Le recomand însă pe ambele, căci sunt produse bio de excepţie, au preţuri mici şi efecte minunate.

Voi le-aţi încercat? Ce produse folosiţi pentru tonifierea pielii?



Pagini