Tocmai coliere handmade? Da, pentru că aceasta este afacerea la care visez de mult


   Curăţenia de toamnă a început. Pentru femei, aceasta înseamnă o confruntare cu toate hainele sau produsele pe care nu le folosesc, dar de care nu se pot despărţi. Sunt sigură că fiecare dintre noi are în dulap lucruri pe care nu le-a purtat de foarte multă vreme. Dar orice femeie se gândeşte că nu trebuie să le dea cadou, căci sigur va avea nevoie de ele cândva. Eu mă încadrez fără dubii în această categorie. Dar acum, gata! Vreau să scap de lucrurile pe care nu le mai folosesc. Ba mai mult, vreau să fac rost de bani de pe urma acestor lucruri, pentru a pune pe picioare o mică afacere. În zilele noastre, înainte să începi o afacere trebuie să îţi iei toate măsurile de precauţie pentru a nu da greş, pentru că e foarte dificil să o iei de la capăt. Cu toate acestea, eu am un plan bun de bătaie.

   În primul rând, pentru a începe afacerea mult visată am nevoie de ceva bănuţi. Nu mulţi, ci fix 405 lei. Din calculele mele reiese că aceasta este suma de care trebuie să dispun la început. Cum banii nu cresc în copaci, am decis să apelez la un pic de ajutor. Tocmai.ro era salvarea mea, căci ştiam că în acest mod pot vinde simplu şi rapid, iar apoi să cumpăr în acelaşi mod lucrurile de care aveam nevoie. 

   Aşadar, am început să cotrobăi prin casă. Momentan nu am ajuns la haine, căci acolo sigur voi avea multe anunţuri de postat. Primul lucru pe care vreau să-l vând pentru a obţine banii necesari afacerii mele este un parfum primit de ceva vreme. Numele său este Les Princesses de Venise şi sticluţa arată foarte elegant. Nici nu e de mirare, căci parfumul nou e tare scumpuţ, însă aroma nu mi se potriveşte. Notele sale de coacăze negre, floare de portocal, iasomie, lemn de santal, iris, zmeură, mosc şi ambră dau o aromă inconfundabilă şi deosebit de persistentă, dar simt că nu mă caracterizează. Ştiu că nu e frumos să vinzi un cadou, dar şi persoana care mi l-a dat şi-ar dori ca eu să îmi îndeplinesc visul, nu? Am pus anunţul aici, fiind sigură că există doamne sau domnişoare care iubec acest parfum şi care vor să îl achiziţioneze.

   Şi pentru că am spus că am nevoie de 405 lei, iar până acum nu am strâns decât 305 lei, am decis să vând şi ondulatorul câştigat recent la un concurs. Nu folosesc un asemenea produs pentru păr, aşa că ar fi păcat să stea în dulapul meu degeaba. Sunt sigură că există multe femei care au nevoie de el şi, deoarece e nou-nouţ, în cutie, sper ca anunţul meu să fie bine primit. Sunt sigură că face bucle frumoase, aşa că nu îmi doresc decât ca cineva să îl folosească la capacitate maximă şi să se bucure de el.

   Acum, bănuţii mei sunt strânşi. Tocmai.ro mi-a fost prieten de nădejde în vânzarea lucrurilor inutile din casă, însă tot de pe acest site uriaş de anunţuri vreau să îmi cumpăr şi materialele necesare afacerii mele. Cum, ce afacere? Coliere handmade!

   De când eram mică îmi plăcea să fac diverse lucruri handmade. Coloram, decupam, tricotam sau înşiram mărgele, în şiraguri multicolore. Deşi la alte activităţi eram o neîndemânatică şi jumătate, adoram să îmi folosesc mânuţele pentru a crea lucruri frumoase. Timpul a trecut, însă pasiunea mea a rămas neştirbită. Mă uitam acum câteva luni prin târgurile de obiecte handmade şi îmi doream să fiu şi eu acolo, stând şi vorbind cu oamenii despre produsele mele.

   Este greu să găseşti însă obiecte handmade care să se cumpere constant. Eu am investigat puţin piaţa şi am descoperit că femeile adoră colierele făcute manual, unice, cu o poveste în spate. Tocmai de aceea am început să mă gândesc la o idee deosebită. Bineînţeles că aceasta a venit abia în momentul în care mi-am luat câteva materiale şi am început să meşteresc.


   Pe scurt, am început cu două bucăţi de piele, lână, nasturi şi aţă. Am decupat pielea cât să arate bine la gât, apoi am făcut câteva ghemotoace de lână, pe care am cusut nasturi. Pe măsură ce mnceam îmi veneau alte idei, dar îmi dădeam seama că trebuia să am o limită pentru acel moment, pentru că nu aveam toate materialele necesare.

   A fost foarte greu să cos prin pielea tare, ba chiar am rupt un ac şi eram aproape să mă rănesc. M-am înţepat de câteva ori, m-am enervat, am luat-o de la capăt şi în final în aproape 4 ore de muncă am obţinut 3 coliere de care sunt tare mândră.

   Colierele mele spun o poveste sau cel puţin aşa îmi place mie să cred. Atunci când le privesc mă gândesc doar la munca depusă şi la faptul că vreau să fac şi altele, să am o afacere în acest domeniu.

   Acest colier este denumit "Câmp de albăstrele" şi este preferatul meu. Îmi aminteşte de câmpurile pline de florile pe care le culegeam şi din care făceam coroniţe când eram mici. Ţin minte zilele petrecute la bunici, iar câmpurile de albăstrele se uneau cu cerul, linia orizontului fiind atât de puţin sesizabilă...


   Pe de altă parte, colierul de mai jos se numeşte "Câmp de maci", căci cred că îl caracterizează cel mai bin acest nume. Doar eu îmi amintesc cu drag de zilele când smulgeam un mac îmbobocit şi îl desfăceam încet, să văd ce culoare are floarea din interior?


   Ultimul, dar nu cel din urmă, este colierul "Floarea-soarelui", care este de altfel floarea mea preferată. Nu aş schimba nimic la el, îmi plac ciucurii roşi care amintesc de macii din lanurile de floarea-soarelui, dar şi cei portocalii, care parcă mă duc cu gândul la soarele arzător al verii.


   Din păcate, doar atât am putut face momentan. Asta înseamnă mult prea puţin pentru a clădi o afacere profitabilă. Sunt sigură însă că banii obţinuţi din vânzarea articolelor mele pe Tocmai.ro mă vor ajuta să evoluez. Voi urmări zi de zi categoria de accesorii, pentru a fi la curent cu produsele vândute de alte persoane. Am postat şi pe facebook o fotografie (click aici) în care să îmi anunţ prietenii că vreau să încep această afacere şi că #TocmaiTeAjuta dacă îţi doreşti să începi de la 0.

   Cum am spus şi mai sus, pentru a mă dezvolta am însă nevoie de mai multe unelte. În primul rând, am nevoie de cât mai multe materiale de tricotat pentru ciucuri, aşa că mă gândeam să apelez la cineva să mă ajute, iar ideea mi-a venit văzând acest anunţ. Îmi trebuie şi lipici, căci vreau ca accesoriile mele să arate cât mai profesionist. Nasturi sau piele, şnururi sau aţă, toate le pot cumpăra de pe Tocmai.ro la preţuri accesibile şi astfel, cu doar 405 lei pot începe afacerea la care visez.

   Bineînţeles, colierele le-aş vinde tot pe Tocmai.ro, mai ales că există opţiunea transportului gratuit şi astfel atât eu, cât şi cumpărătorii din ţară ieşim în avantaj.

   Voi ce spuneţi, afacerea mea poate avea succes?

Pagini