OOTD: Jachetă neagră Sheinside.com


   Acum ceva vreme vă scriam pe Blog CuLore un mic preview pentru o hăinuţă pe care o am de pe site-ul Sheinside.com. Nu am reuşit să fac pozele pentru un outfit, căci a fost când vreme urâtă, când prea caldă pentru a putea purta acest black coat special.

   Outfit-ul de mai jos este ideal pentru o zi normală de facultate sau pentru o plimbare. Mie îmi place mult faptul că această jachetă arată bine purtată simplă, deschisă, dar şi închisă până sus şi eventual cu o eşarfă. Fiind o zi nu foarte răcoroasă, am preferat să port această jachetă Sheiside cu o bluziţă transparentă şi un colier handmade confecţionat de mine.

   Ştiţi acele momente când faceţi 50 de poze şi acasă nu găsiţi niciuna decentă ca să fie pusă pe internet? Aşa simt eu acum, dar vă arăt această ţinută pentru a vă face o idee cu privire la jachetă.




   De obicei îmi las părul desprins, dar în această zi am ales să îl prind într-un coc lejer, cu o împletitură pe părţi.


   Geantă neagră din piele By Sunshine


Ghetuţe Auchan - 54 lei




   Sper că v-aţi făcut o părere despre această jachetă Sheinside şi că v-a stârnit interesul. Vă îmbrăţişez! J

   

Pagini