Noul Yaris ne trimite în Franţa


   Ştiam de concursul organizat de Toyota cu ocazia lansării a noului Yaris. Citisem pe internet cu câteva zile în urmă criteriile de participare, dar şi punctele care se acordă pentru un anumit tip de înscriere. Premiul cel mare, o vacanţă "Behind the scenes" în Franţa, la fabrica din Valenciennes era un vis pentru mine, unul frumos, dar puţin probabil.

   Ideea concursului este cât se poate de simplă: surprinzi în trafic sau oriunde noul Yaris, îi face câteva poze reprezentative sau îl filmezi şi te înscrii în concurs. Nimic mai simplu! Problema era alta, unde găsim maşina? Oraşul meu să numără printre cele în care noua maşină se afla în show-room-uri, dar nu speram însă că o voi întâlni chiar eu. Şi totuşi, s-a întâmplat! 

   Mergând spre drumul către casă după cursuri, vorbeam cu câteva colege, cât să treacă timpul mai repede. În faţa ochilor mei aştepta la semafor noul Yaris, frumos şi elegant, exact aşa cum îl văzusem eu pe internet. Mi-am adus aminte imediat că trebuie să îl fotografiez şi am insistat ca şi colegele mele să facă la fel. Ne-am scos toate telefoanele şi am făcut câteva poze reprezentative, din diferite unghiuri. Una dintre noi a filmat puţin, exact când semaforul s-a făcut verde. 


   Am putut admirea noul Yaris plecând încet, fără prea mare efort. Ele nu ştiau exact despre ce este vorba, dar eu insistam să facă fotografii clare, să se vadă fără dubii că era vorba despre noul Yaris. Am ajuns acasă, bucuroasă că puteam să particip la concursul Toyota şi că puteam să am o şansă la marele premiu, căci doi câştigători se aleg prin tragere la sorţi şi unul este ales în baza creativităţii de care a dat dovadă în concurs.

 
 Am înscris fotografiile în site, iar pentru o fotografie am primit atât eu, cât şi oraşul meu câte 5 puncte. Am încărcat şi filmuleţul, pentru alte 10 puncte. Le-am dat invitaţie colegelor mele, iar eu şi oraşul am primit câte un punct pentru fiecare invitaţie trimisă. Deoarece ele au acceptat invitaţia şi au devenit participante înscriind pozele făcute împreună, am mai primit 5 puncte şi o şansă în plus la tragerea la sorţi!

   Oriunde te-ai afla, în oraşele următoare: Bacău, Baia Mare, Bistrița, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Suceava, Timișoara, Tg. Mureș poţi vedea oricând pe stradă noul Yaris. Îţi recomand să fii pe fază şi să câştigi! 

   Până pe 10 noiembrie ai timp să faci multe poze, filmuleţe şi să îţi măreşti şansele în concurs. Eu o aştept pe a mea, tu ce mai aştepţi?

   Articol scris pentru SuperBlog2014

Pagini