Ce am învăţat când mi-am uitat portofelul acasă


   Ieri am avut parte de o zi care se poate încadra lejer în categoria celor care îţi pot strica dispoziţia. Aveam curs de la 10 la 12, urmat de seminar de la 12 la 14. Am plecat înainte de seminar pentru că trebuia neapărat să iau autocarul pentru a ajunge la părinţii mei. Am făcut aproximativ 30 de minute de la Universitate către staţie, m-am urcat şi am găsit un loc liber, printre puţinele rămase. M-am aşezat bucuroasă că ajunsesem la fix, iar călătoria avea să înceapă peste câteva minute. Mi-am pus căştile în urechi, mi-am dat geaca jos, căci îmi era destul de cald şi am vrut să scot cei 8,5 lei pe care îi plătesc pe bilet. Am deschis geanta şi am băgat mână după portofel. Am căutat în buzunarul principal şi mi-am dat seama că nu era acolo, nici în buzunarul mai mic. 
Sursa: http://www.brainlesstales.com/
  M-am panicat. Mi se mai întâmplase o singură dată în viaţă să îmi uit portofelul acasă, iar acum parcă nimerisem cel mai prost moment posibil. Nu aveam nicio salvare, nimeni nu m-ar fi ajutat. Acei 8,5 lei reprezentau pentru mine o avere în acel moment, iar şoferul sigur nu m-ar fi înţeles. Am coborât frumos din autocar fix înainte de plecare şi am început să merg, resemnată, spre casă. Eram furioasă pe mine, fusesem dezordonată şi asta nu mi se întâmpla foarte des. Eu mereu fac liste cu lucruri de făcut, de cumpărat etc. şi tocmai acum o dădusem în bară. Puteam să merg până la Universitate să împrumut de la o colegă 10 lei, dar voiam să fac lucrurile bine, aşa cum trebuia de la început. Am mers spre casă pe jos, căci nu aveam abonamentul de autobuz la mine (fiind şi el tot în portofelul buclucaş) sau 2 lei pentru bilet pentru a merge dintr-un capăt al oraşului în celălalt. Am făcut aproximativ o oră şi am recuperat portofelul uitat. M-am întors apoi şi cu 2 ore întârziere am ajuns la destinaţie.

   Ce am învăţat din asta? Deşi poate este o întâmplare puerilă, am învăţat să fiu mai responsabilă şi să iau în calcul neprevăzutul. Dacă aveam o mică rezervă de bani în geantă nu eram nevoită să mă întorc. Mereu trebuie să fim pregătiţi de orice. Trebuie să ne gândim la rău şi să eliminăm expresia "Nu mi se poate întâmpla mie" din viaţa noastră. 

   Acelaşi lucru se întâmplă şi când vorbim despre sănătate. Deşi este cel mai de preţ bun al nostru, când suntem sănătoşi uităm să ne protejăm pentru a preveni orice afecţiune. Cu toate acestea, atunci când avem o problemă de sănătate regretăm că nu am fost mai grijulii şi am da orice pentru a fi din nou bine. Aşa suntem cu toţii şi, din păcate, rareori ne învăţăm minte. Ne dorim să avem garanţia că ne putem însănătoşi rapid şi că există un personal medical care să ne ajute, fără a plăti sume mari pentru tratament. Asupra oricui se pot abate diverse probleme de sănătate, aşa că o asigurare medicala la MediHelp International poate fi o portiţă de salvare.

Sursa: http://lowres.cartoonstock.com/
   Vara trecută, în ineteres de serviciu, prietenul meu a trebuit să plece în Dublin pentru o perioadă. Din fericire nu a avut nicio problemă de sănătate acolo, însă cum a ajuns înapoi, în nici o săptămână a avut dureri mari şi a trebuit să consultăm diverşi medici ORL. Oare ce se întâmpla dacă aceste probleme de sănătate se abăteau asupra lui când era plecat, când în Irlanda nu poţi lua nici măcar o aspirină de la farmacie fără reţetă medicală? Am avut noroc, însă am realizat că sănătatea nu trebuie să fie un joc de noroc. Imediat am început să ne interesăm despre un plan de asigurare de sanatate internationala. Am descoperit că printre cele mai avantajoase asigurări este cea MediHelp Superior Plan (MHS). Acest plan MediHelp International este unul uşor personalizabil, în funcţie de nevoile şi posibilităţile fiecăruia.

   Ce oferă asigurarea de sănătate MediHelp Superior Plan (MHS)?

   Din punct de vedere al serviciilor, MHS oferă asistenţă şi rezolvarea problemelor de sănătate în orice moment, căci există acoperire internaţională. În cazul în care aveţi o afecţiune, fiind posesor de poliţă MHS, beneficiaţi automat de servicii de cea mai bună calitate 24/7. Aveţi siguranţa că în caz de spitalizare, operaţie, servicii de ambulanţă, maternitate sau chiar cancer veţi beneficia de tratament profesionist în cel mai scurt timp. În cazul în care există o situaţia critică, vă este asigurată chiar şi evacuarea aeriană. Toate aceste beneficii mi se par incredibil de bune şi cu siguranţă că, dacă vom avea nevoie de îngrijire medicală, ne vom bucura de faptul că am ales să investim într-o asemenea asigurare de sănătate.
   Pe de altă parte, MediHelp Superior Plan, cu cea mai mare limită a poliţei, oferă stabilitate, siguranţă şi ne ajută să putem călători extern fără a avea grija că în caz de îmbolnăvire va trebui să plătim sume exorbitante la diverse clinici. Aceasta asigurare ne scapă de grijile de ordin medical şi contribuie la îmbunătăţirea experienţei de călătorie. Pentru persoanele care călătoresc mult internaţional, un asemenea serviciu trebuie să fie de nelipsit. Investim, de fapt, în starea noastră de confort şi de siguranţă. 

   Aşadar, tu, cititor drag:
  •   te-ai aflat vreodată în situaţia de a avea nevoie de servicii medicale într-o deplasare?
  •   te-ai gândit vreodată la posibilitatea investiţiei într-o asigurare de sănătate?
  •   ce părere ai despre asigurarea MediHelp Superior Plan?
    Aştept cu drag părerile şi răspunsurile tale.


    Articol scris pentru SuperBlog 2014.

Pagini