Cadouri bio pentru toată familia de la Marillys.ro



   Mă bucură faptul că din ce în ce mai multe persoane încep să aprecieze produsele bio, făcute cu ingrediente naturale şi prietenoase cu pielea noastră. Eu ador produsele bio şi sunt de părere că sunt excelente pentru noi, sunt de calitate şi nu conţin diverse chimicale periculoase.

   Descoperind site-ul cu produse cosmetice Marillys, am avut bucuria să descopăr produse de îngrijire bio, cu ingrediente bune pentru noi. 

   Un prim produs care mă tentează este uleiul pentru masaj cu Lavandă, care nu cred că ar strica nimănui. Eu sunt adepta uleiurilor sau a cremelor de corp, căci ador să am mereu pielea fină şi catifelată. Uleiurile sunt o variantă foarte hidratantă pentru piele, care hrănesc în profunzime şi oferă supleţe. Acest ulei conţine susan, germeni de grâu, ulei de sâmburi de struguri şi jojoba, fiind deci un complex extrem de hidratant pentru corpul nostru. Putem face dintr-un masaj un moment de relaxare totală, fiind un obicei care aduce beneficii pentru corp şi suflet. Acest ulei nu are doar efecte la suprafaţă pentru piele, ci şi în profunzime. Aşadar, acest ulei de lavandă calmează durerile sau crampele localizate muscular, rezolvă probleme dermatologice, eczemele, dar are efecte benefice şi în prevenirea îmbătrânirii pielii. Aşadar, nu mai încape îndoială de ce îmi doresc acest produs, care sunt sigură că mi-ar încânta simţurile şi m-ar bucura cu efectele sale vindecătoare. 

   Pe de altă parte, am descoperit un kit cadou la preţuri mici pentru bărbaţii din viaţa noastră. Căci şi ei merită cadouri frumoase, cu ingrediente atent selecţionate. Un "pachet cadou pentru el" este ideal pentru a fi oferit la zi aniversară şi, cum sâmbătă este ziua lui Andrei, chiar mă gândesc că i-ar folosi acest produs. Acest set de cosmetice bio conţine un deodorant stick, un after shave cu lavandă lipsit de alcool şi un balsam de buze cu cătină. Aşadar, acest set cadou cuprinde produse esenţiale de îngrijire. Pielea lui va fi catifelată şi îngrijită după bărbierit, iar buzele vor fi hrănite în profunzime. Şi bărbaţii au nevoie de un balsam de buze, în special când este vânt sau frig afară. Deodorantul stick este un produs care nu poate lipsi din ritualul de îngrijire al niciunei persoanei, aşa că nu puteţi da greş cu un semenea cadou. În plus, cutia cumulată are un preţ cu 20% mai mic decât dacă aţi achiziţiona produsele separat!

   Eu spun un mare DA pentru aceste produse şi ingredientele prietenoase, grija pentru ambalare şi dragostea cu care sunt făcute. Mă atrag mult produsele Marillys.ro şi sper că v-am stârnit curiozitatea şi vouă! J

Pagini