6 till Christmas



   Îmi place această provocare, aşa că am hotărât ca azi să o preiau aici, pe Blog CuLore. Aşadar, acest "project pan" cuprinde 6 produse pe care îmi doresc să le termin până de Crăciun.

   Am câteva produse care trebuie terminate, dar acestea 6 simt că trebuie adăugate într-o postare de tipul "Empties" cât de curând.




   Acest produs mi-a plăcut foarte mult, dar deoarece nu mai am acnee, nu îl mai consider foarte necesar. Mai am cam un sfert din sticluţă şi îmi doresc să îl termin.

   2. Apă termală Avene

   Aceasta apă e super răcoritoare şi oferă o senzaţie confortabilă tenului. Îmi place mult, dar uit să o folosesc şi nu ştiu cum o voi termina.


   Deşi mi s-a părut o loţiune tonică ok, prefer apele de trandafiri sau loţiunile preparate de mine, pe bază de ulei de Tea Tree. Mai însă puţin şi din această loţiune şi îmi doresc să o termin.



   Această cremă este perfectă pentru tenul gras, însă am strâns cel puţin 5-6 creme de faţă în colecţia mea şi am cam neglijat-o. Acum simt că am nevoie de ceva mai hidratant, dar eu sper că o voi termina.

   5. Pudră Essence all about matt

   Această pudră pulbere este matifiantă, iar efectul rezistă mult timp. Dacă greşesc însă şi aplic mai multă, mă albesc ca o fantomă. Am descoperit că îmi plac mai mult pudrele compacte, dar tot îmi doresc să o termin şi pe aceasta.


   Acesta este un fond de ten lejer, arată natural pe ten şi îmi place mult. Îl am în colecţie de multă vreme şi nu vreau să îl las să expire.

   Aşadar, acestea sunt cele 6 produse pe care îmi doresc să le termin până la Crăciun. Dacă aţi făcut acest tip de postare, aştept cu drag linkurile voastre, căci tare mult îmi place să citesc!

Pagini