Vis de vară, planuri de viitor



   Aseară am descoperit site-ul tpb.ro, unde am petrecut multă vreme analizând produsele. Am fost încântată de multitudinea de categorii (epilat, sterilizatoare, aparatură cosmetică, unică folosinţă, frizerie şi coafor, cosmetice profesionale, manichiură). Pentru o fată pasionată de frumos, acest site îţi poate răpi ceasuri bune de navigat şi de luat notiţe. Am investigat cu drag şi interes fiecare categorie şi tot mai aveam câte ceva de căutat. Era totuşi târziu, aşa că am ales să adorm şi să continui cercetarea site-ului de dimineaţă, când gândurile îmi erau clare. Şi totuşi, de dimineaţă m-am trezit altfel decât mă aşteptasem şi asta datorită unui vis ciudat, plin de neprevăzut.

   Sunt genul de persoană căreia i se impregnează în minte toate imaginile din timpul zilei şi care apoi le pune cap la cap într-un haos de nedescris pe timpul nopţii. Nu vreţi să ştiţi câte vise ciudate sau amuzante am avut, căci nu e noapte fără ca imaginaţia mea să nu îşi facă de cap. Şi totuşi, visul acesta nu a fost deloc ilogic, ci din contră.

   În vis eram tânără, dar totuşi mai în vârstă decât acum. Eram tot eu, dar aveam un vis ciudat, la care nu mă gândisem până acum. Visam să am salonul meu de frizerie şi coafor. Acest lucru nu doar că mă obseda în vis, dar deja începusem să lucrez pentru a-mi îndeplini ţelul. Închiriasem un apartament micuţ din centrul oraşului, pe care îl amenajasem pentru a putea găzdui un salon chic şi primitor. Design-ul era unul modern, ideal pentru o asemenea afacere. Nu aveam însă nimic din ce ţine de aparatura necesară unui salon destinat îngrijirii părului, eram total nepregătită, chiar dacă locaţia era unul elegantă. Trebuia să acţionez rapid, căci eram nerăbdătoare să prind de uşă anunţul cu OPEN. 
   Nu ştiam însă nimic, căci, deşi eram mai mare, îmi lipsea experienţa anilor trecuţi. Am intrat pe internet, salvarea mea dintotdeauna şi am căutat accesorii frizerie şi coafor. Găsind printre căutări şi site-ul tpb.ro, mi-am amintit ca prin ceaţă tot interesul pentru site cu o seară în urmă. Nici nu era de mirare de ce aveam acest vis, dar mă bucuram de el.
   Îmi trebuiau multe lucruri, dar iniţial trebuia să achiziţionez mobilierul salonului meu. A fost destul de dificil să aleg, căci varietatea ofertelor era îmbucurătoare.
   Am achiziţionat după lungi răzgândiri mobilierul necesar, fără să neglijez copiii. Scaunele destinate lor mi se păreau tare amuzante şi sigur nu ar fi făcut nazuri în momentul tunsului. Aveam nevoie şi de scaune speciale de coafat şi de frizerie, dar şi de unităţi speciale pentru spălarea părului. 


   Coşul de cumpărături arăta bine şi eram momentan în limitele bugetului. Cu toate acestea, cum poate exista un salon fără toate produsele şi uneltele potrivite? Cum vânătorul are arma lui şi pescarul propria undiţă, la fel aveam şi eu nevoie de foarfece profesionale, intrumente pentru coafat şi alte soluţii pentru păr. M-am panicat puţin, dar am remarcat multe oferte pe site, iar pachetele promoţionale erau perfecte pentru nevoile mele. 


   Am adăugat pe listă plăci de păr, onfulatoare, maşini de tuns, perii speciale dar şi multe soluţii sau vopsea de păr. Mă consideram pregătită pentru a deschide un salon perfect. Aveam o comandă peste 300 de lei, aşa că transportul a fost gratuit şi comanda mi-a ajuns a doua zi prin curier. Puteam primi banii înapoi în decurs de 10 zile dacă nu eram mulţumită de produse, dar nu a fost nevoie de acest beneficiu. Totul a decurs conform planului, iar în două zile am muncit asiduu şi am putut spune că totul era gata. Am deschis salonul meu de vis şi mă bucuram sufleteşte enorm datorită acestei realizări. Am întors plăcuţa, aşa că din afară toată lumea vedea minunatul OPEN privind zâmbitor. Tocmai atunci am realizat că...

   ...şi m-am trezit. Nu ştiu ce am aflat sau dacă am avut mulţi clienţi, asta vă las pe voi să socotiţi. M-am trezit însă de dimineaţă cu o poftă teribilă de a mă informa mai multe despre tot ce ţine de frizerie şi coafură şi, cine ştie, poate că în viitor voi avea norocul să am propria mea afacere în acest domeniu. Am descoperit într-un vis nevinovat o dragoste uriaşă pentru îngrijirea părului, iar acum nu fac altceva decât să citesc într-una şi să privesc filmuleţe orientative.

   Cât de mult vă pasionează tunderea şi coafarea părului? Ce experienţe aveţi cu salonele de coafură sau frizerie? Aştept cu drag părerile voastre.



   

Pagini